Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MsMarte
ORIGINAL: jealie24
det sies at man får like fødsler som sine mødre....hvor vidt det er sant kan jo diskuteres...men la oss håpe det for din del msmarte, hehe [:)]
Tro meg, jeg måtte sjekke det sist jeg var med jm.. Hun ville ikke påstå det[:@][:@]
det sies at man får like fødsler som sine mødre....hvor vidt det er sant kan jo diskuteres...men la oss håpe det for din del msmarte, hehe [:)]
Ja, man må bestemme seg for det tidlig...eller så kan det gå utover pressriene, og det er ingen bra ting....men det er jo andre alternativ og da...har du ikke gått gjennom dette med din jm? [:)]
Jeg skal kose meg med lystgass tror jeg...wee....
ORIGINAL: Pivi
Ja, man må bestemme seg for det tidlig...eller så kan det gå utover pressriene, og det er ingen bra ting....men det er jo andre alternativ og da...har du ikke gått gjennom dette med din jm? [:)]
Har ikke snakket om alle detaljene rundt epidural nei.. Men får ta det opp neste gang jeg er der..[:)]
Hadde ikke sett for meg epidural jeg heller, og det er ikke sikkert det blir aktuelt, men jeg hadde noen epilepsianfall for noen år siden, og denne perioden nå med ekstremt lite søvn gjorde at jeg fikk masse forvarsel på at et anfall nærmet seg!! Jeg ble utrolig redd!! Var på sykehuset og snakket med en lege, og det var han som sa at jeg burde tenke på smertelindring ( muligens epidural) under fødselen, slik at jeg kunne forhindre unødvendig belastning/stress som kunne utløse anfall!!
ORIGINAL: Pivi
Har ikke snakket om alle detaljene rundt epidural nei.. Men får ta det opp neste gang jeg er der..[:)]
Hadde ikke sett for meg epidural jeg heller, og det er ikke sikkert det blir aktuelt, men jeg hadde noen epilepsianfall for noen år siden, og denne perioden nå med ekstremt lite søvn gjorde at jeg fikk masse forvarsel på at et anfall nærmet seg!! Jeg ble utrolig redd!! Var på sykehuset og snakket med en lege, og det var han som sa at jeg burde tenke på smertelindring ( muligens epidural) under fødselen, slik at jeg kunne forhindre unødvendig belastning/stress som kunne utløse anfall!!
Oi....epilepsi ja, det er ikke noe å tulle med, er det grand mal du har hatt eller? Alle forandringene i kroppen din nå kan jo utløse anfall selvom du har vært anfallfri mange mange år... Da er det sikkert et godt råd å ta fra legen din, å bestemme deg for epidural... det er nok ikke noe særlig å få anfall midt under fødselen... Men heldigvis er du omringet av masse fagpersonell der, så de gjør nok det beste for deg uansett hva som skjer, det er jo en trygghet å sitte med
Så du går på medikamenter mens du er gravid og ja? hm....fint at det gikk da [:)]
Ikke tenk så masse på det (hvis du klarer) for det er med på å stresse deg og fremprovosere et anfall...men dette kan du nok alt om selv, hehe...
Krysser fingrene for deg at det går bra under fødselen...kan jo hende du fiiint klarer deg gjennom en naturlig fødsel og vettu [:)]