Ja, får gjøre det! Men de mener jo de ikke har gjort noe urett, så ser for meg en sikkelig kamp
Innrømmet dei ikkje i mail at dette var deres feil og at du skulle kontakte forsikringsselskapet, for å finne ut sum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får gjøre det! Men de mener jo de ikke har gjort noe urett, så ser for meg en sikkelig kamp
Innrømmet dei ikkje i mail at dette var deres feil og at du skulle kontakte forsikringsselskapet, for å finne ut sum?
Nei, de ville jeg skulme kontakte foriskringsselskapet for å få en taksman til å vurdere skadene dersom vi mente de hadde gjort mye urett og skade..... så de mener at pga. Smal, trang gate og vanskelige jobb forhold så har de ikke gjort noe feil.
Ta den kampen!Ja, får gjøre det! Men de mener jo de ikke har gjort noe urett, så ser for meg en sikkelig kamp
Kven som har leid dei inn?
Ta den kampen!
Altibox regner jeg med, da det var fiber for dem som ble lagt ned. Men i samme arbeid så ble det lagt ned strømkabler også, så skagerak/Altibox
Poenget blir at det ikkje er nabolaget. Da ville eg snakka med Altibox men lagt til firmaet i mailen og så skriver du at denne er sendt til begge. Dei får dekke skaden og så fordele skyld mellom seg evt.

Irriterende at slikt skjer!Ja, føler noe annet blir feil! Blir SÅ provosert av å tenke på det og ved å se gårdsplassen... den ser virkelig ikke ut![]()