Entreprenørfirma

Innrømmet dei ikkje i mail at dette var deres feil og at du skulle kontakte forsikringsselskapet, for å finne ut sum?

Nei, de ville jeg skulme kontakte foriskringsselskapet for å få en taksman til å vurdere skadene dersom vi mente de hadde gjort mye urett og skade..... så de mener at pga. Smal, trang gate og vanskelige jobb forhold så har de ikke gjort noe feil.

Nei, de ville jeg skulme kontakte foriskringsselskapet for å få en taksman til å vurdere skadene dersom vi mente de hadde gjort mye urett og skade..... så de mener at pga. Smal, trang gate og vanskelige jobb forhold så har de ikke gjort noe feil.

Kven som har leid dei inn?

Kven som har leid dei inn?

Altibox regner jeg med, da det var fiber for dem som ble lagt ned. Men i samme arbeid så ble det lagt ned strømkabler også, så skagerak/Altibox

Altibox regner jeg med, da det var fiber for dem som ble lagt ned. Men i samme arbeid så ble det lagt ned strømkabler også, så skagerak/Altibox

Poenget blir at det ikkje er nabolaget. Da ville eg snakka med Altibox men lagt til firmaet i mailen og så skriver du at denne er sendt til begge. Dei får dekke skaden og så fordele skyld mellom seg evt.

Poenget blir at det ikkje er nabolaget. Da ville eg snakka med Altibox men lagt til firmaet i mailen og så skriver du at denne er sendt til begge. Dei får dekke skaden og så fordele skyld mellom seg evt.

Ja, kan sende mail til både de og skagerak!
Skal ikke gi meg føre alt er prøvd hvert fall! Takk for tips:happy:

Oppdatering;
2 mnd siden sist, og vært 2 mnd med jevnlig purring på diverste aktører! Skulle virkelig ikke gi meg. Denne uken truet jeg til og med med å ta det til media og sendte drt til både viken fiber og gravefirmaet. Fikk da en tlf. Dagen etter av Vikem fiber (hjelper tydeligvis å true??).
Viken sier de legger deg helt flate, det skulle ikke vørt noen skader på vår gårdsplass, og de håper vi går med på en kompensasjon på 5000,-, og at dette blir da liggende inne som et beløp på kontoek vår, slik at vi ikke får regning fra altibox. Vi godtok dette, og er glade vi "vant" dette etter to mnd med irritasjon :rolleyes:
Hvert fall når leder for gravefirmaet var på befaring å mente at merkene i belegningsstein ville forsvinne av seg selv med tiden (de er der like synlige i dag da forøvrig), så han var så på sitt at dette ville vi nok ikke få noe for, så veeeeldig glad vi "vant" og sto på vårt:happy:

Back
Topp