L Lunaluu Gift med forumet 24 Feb 2011 #1 Hvem er duu? Ble så nysgjerrig når du kommenterte på innlegget mitt[;)] Ser du er helt ny her inne også[:D][:D][:D][:D]
Hvem er duu? Ble så nysgjerrig når du kommenterte på innlegget mitt[;)] Ser du er helt ny her inne også[:D][:D][:D][:D]
EnToTre Forelsket i forumet 24 Feb 2011 #2 så ny er jeg ikke ... bare sletta å starta på nytt :p hehe ... kom ikke inn på den gamle brukern ... så no kan du vårrå nyskjerri ja :p
så ny er jeg ikke ... bare sletta å starta på nytt :p hehe ... kom ikke inn på den gamle brukern ... så no kan du vårrå nyskjerri ja :p
L Lunaluu Gift med forumet 24 Feb 2011 #3 ORIGINAL: EnToTre så ny er jeg ikke ... bare sletta å starta på nytt :p hehe ... kom ikke inn på den gamle brukern ... så no kan du vårrå nyskjerri ja :p hmmm[:-] nå ble jeg i allefall nysgjerrig!!!![8D]
ORIGINAL: EnToTre så ny er jeg ikke ... bare sletta å starta på nytt :p hehe ... kom ikke inn på den gamle brukern ... så no kan du vårrå nyskjerri ja :p hmmm[:-] nå ble jeg i allefall nysgjerrig!!!![8D]