Entil!

ORIGINAL: MsMarte.

ORIGINAL: Entil

ORIGINAL: MsMarte.

ORIGINAL: Entil

Jeg mener hvertfall det skal gå helt fint med to ruller da[:)]
Ut fra det vi brukte da vi la den hvertfall... Har ca en halv rull igjen av begge fargene på en vegg som er 220cm høy og ca 3m lang[:)]
Men pass bare på å begynn med starten på rullen (uten å kappe), og ikke kapp feil[8D][:D][:D]

hun kapper tapet på en annen måte så da forstår jeg litt uenighetene dere har, eller hun har med det jeg sier som du har skrevet her. men viss vi mangler så kan jo vi kanskje kjøpe en lengde av deg [8D] og heller trikse det til i det hjørnet der er minst lys slik man ikke ser det i tilfelle det er en liten fargeforskjell..

soverommet mitt blir ganske likt noen av deres rom da tror jeg, siden vi har kjøpt hvit pepper til veggene og sort maling til lister..

Hehe... Ho får bare til tre lengder på hver rull mens jeg får til 4, så lenge takhøyden er under 244cm, og ingen feilkapp[;)] heh... Vi blir vell ikke enige, jeg og tanta di[8D]

Så morsomt med nyoppusset soverom da[:)] Du må huske å legge ut bilder etterhvert[;)][:D]

nei, tror ikke dere blir det, hehe.. man sambo har mer tro på dere da.. selv om tanta mi har 30 års erfaring[8D]

eneste jeg mangler til rommet er egentlig tapeten og nattbord..
kan jo få se det jeg har planer om:

Nattbordslampene (vi leser ikke på sengen, derfor ble det disse)

To slike stående sammen på en vegg (157cm lage x2)

Speil over kommodene (liggende) , i  sølv:

Hehe... 30 års erfaring, ja[8D] Jeg kan bare skilte med en ekstremt mattematisk hjerne, og det at jeg vet at det gikk her[8D][:D][:D]

Så jo så kjempefint ut de møblene du har tenkt da!!
Vi har faktisk de samme lampene, bare i sort, i det minste vinduet på stua[8D]
Og kommodene er Malm fra Ikea, sant? Jeg har sminkebord i samme serien i garderoben og samme sminkebord i samme farge som dere har tenkt som "hobby-bord" nede i stua til ungene (der tapeten er)[;)]

Er det stort soverommet deres? Blir litt missunnelig når jeg hører planene dine, for vårt soverom er så knøtt-lite[&o]
Men vi sover vell egentlig bare der da... Viktigere at ungene har store soverom, synes jeg.. Og når man har 6 av dem i hus begynner det å bli knapt med plass her og mor og far må bare vike[8D] Fungerer jo da[:D]
Men gleder meg virkelig til å se bilder[;)][:D][:D]

Og forresten finnes det vegghengte nattbord som er kjempefine i Malm-serien også[;)] *lite tips, bare*
Vi kjøpte det til vårt soverom, men de ble for store[&o]

Entil- Vegghengte nattbord? fortell litt mer om dette høres interesant ut.. :) ser litt etter noe sånt men aldri funnet.. malm serie er det IKEA?

ORIGINAL: mamma85

Entil- Vegghengte nattbord? fortell litt mer om dette høres interesant ut.. :) ser litt etter noe sånt men aldri funnet.. malm serie er det IKEA?

Malm-serien er fra Ikea, ja[:)]
De har dette vegghengte nattbordet, som jeg synes er kjempefint (men fikk desverre ikke plass på soverommet vårt[&o]).

Bohus har dette (finnes i flere farger), som er enda finere, men mye dyrere[8D]

Kjempekjekt at de henger på veggen med tanke på vasking og sånt[:D][:D]

nja, er ikke så stort det soverommet vårt, er ca 3,3m x 4,5m tror jeg!
nei, det er ikke malm, siden jeg ikke har ikea i nærheten ble det jysk. kommodene i svart var myyye bedre en samme i hvit[&:]

Back
Topp