Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg skal ringe legen bare for å høre.. Eventuelt helsestasjonen.. Er jo rundt 100 barn hver dag, og tett opp i 18..Jeg tror jeg var borte i dette på sensommeren i fjor. Ikke den muterte versjonen som gir lungeproblemer/lammelser, men den formen som har vært vanlig og som lettest gir hjernehinnebetennelse av virus. Ikke den typen som er av bakterier og som er livsfarlig. Jeg vet det ikke 100 % sikkert, men jeg var i allefall 24. Altså ikke barn, men snuppa hadde nettopp begynt i barnehagen. Jeg har selv aldri gått i bhg, så kanskje jeg var mer mottakelig.
Uansett, jeg ville nok sjekket det opp for sikkerhetsskyld siden det snakkes så mye om det nå men ikke sikkert det er noe å bekymre seg for
Kanskje jeg skal ringe legen bare for å høre.. Eventuelt helsestasjonen.. Er jo rundt 100 barn hver dag, og tett opp i 18..
Ja det er sant! Men vi har en del sykdom som feber og lignende på avdelingen akkurat nå. Jeg er sjeldent syk, blir jeg syk så er det i helgene ;( men er litt mer obs nå merker jeg..Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. Da hadde de sikkert sagt noe om det. Det er ikke et nytt virus, bare en kraftigere sessong enn vanlig og en mulig mutasjon. Men det skader ikke spørre ! da er du på den sikre siden i allefall og slipper å bekymre deg unødvendig
Jeg tror også at de som jobber i bhg, er mer immune mot sykdommer enn vanlig folk;p Føler de minste barna i barnehagen er syk omtrent hele tiden
Ja det er sant! Men vi har en del sykdom som feber og lignende på avdelingen akkurat nå. Jeg er sjeldent syk, blir jeg syk så er det i helgene ;( men er litt mer obs nå merker jeg..