Ensomhet

ChevyLine

Første møte med forumet
Hei
Jeg har ei jente på 4 måneder, født desember 2017, og jeg er ensom på dagene når samboer er på jobb.
Vi kjenner to stk med baby, men de er et halvt år eldre enn jenta vår, og jeg skulle ønske vi kjente noen med baby på samme alder. Jeg orket ikke bli med i barselgruppe etter fødselen fordi det var for mye kaos rundt oss, og baby var veldig urolig, men nå angrer jeg på at jeg ikke har fått kontakt med noen. Jeg er veldig sjenert, og baby er fortsatt ganske urolig, men det hadde vært fint å ha noen å møte og f.eks trille tur med av og til, eller la babyene få kontakt.
Vi bor i Trondheim, hvis noen der ute er i samme situasjon eller vil forbarme seg over en ensom mamma hadde det vært fint å få kontakt.
 
Bor dessverre på sørlandet:( håper du finner noen :Heartred
 
Håper det er noen i nærheten her. Bor dessverre på Vestlandet [emoji17]
 
Jeg bor i Trondheim og blir gjerne kjent med noen med baby på samme alder som min :)
 
Jeg bor også i Trondheim og tar gjerne en trilletur! Hvor i byen bor du? Jeg bor i Sjetnemarka ;) men har bil.
 
Jeg og vil! Bor jo sør jeg og! Vi har kontroll 22, men den er tidlig så tror jeg skal rekke det om den dagen passer best :)
 
Bor dessverre på Vestlandet, men ser at du har funnet noen, så bra :)
 
Jeg bor også i tronheim og vil gjerne bli med:D
Her er lille 4 mnd, blir 5 mnd den 21 mai:)
 
Back
Topp