Skjønner veldig godt korleis du har det, har ingen fra min omgangskrets rundt meg her eg bur no og alle eg pleier å spille med jobber eller så er eg for hormonell og hissig til å spille hehe.. Det eg fant at hjalp meg veldig var å melde meg inn i termingruppe på facebook og fant der nokon i nærområdet å snakke med Då er jo dei automatisk i nærheita og det er mulig å ordne treff om det so er heime hos deg. Meldte meg òg på svømmetrening for gravide i regi av fysioterapaut, hjalp meg veldig med gikta mi og bekkenet mitt. Veit ikkje kor aktuelt det er for deg om du har ein alvorlig grad (som det høyrast ut som?), men om du orker å gå ned var det godt for meg på dårlige dagar å bere flyte rundt i det varme vatnet og komme meg litt ut av huset
Ellers er det òg eit godt råd som ei lenger oppe skriv å ta kontakt med jordmor og eventuelt komme deg inn i barselgruppe via ho òg. Ta uansett kontakt så du kan være litt var på svangerskapsdepresjon! Prøv å oppsøk nye mennesker og kontakt, bere ein tur på butikken gjer ofte godt for meg fordi eg får komt meg ut i frisk luft og prata litt med andre mennesker (kassadama hehe). Om du er 100% sjukemeldt og han er lite tilgjengelig kunne det kanskje vert ein idé å reise heim til familien din eller på besøk til ein av desse vennane ei lita stund òg for å få humøret på rett spor igjen?
Og om du bere er ute etter nye personar å tyte med er det berre å sende meg ei melding, har ikkje so mykje vetigt å sei og er sjeldan på men svarer no av og til
Ellers er det òg eit godt råd som ei lenger oppe skriv å ta kontakt med jordmor og eventuelt komme deg inn i barselgruppe via ho òg. Ta uansett kontakt så du kan være litt var på svangerskapsdepresjon! Prøv å oppsøk nye mennesker og kontakt, bere ein tur på butikken gjer ofte godt for meg fordi eg får komt meg ut i frisk luft og prata litt med andre mennesker (kassadama hehe). Om du er 100% sjukemeldt og han er lite tilgjengelig kunne det kanskje vert ein idé å reise heim til familien din eller på besøk til ein av desse vennane ei lita stund òg for å få humøret på rett spor igjen?
Og om du bere er ute etter nye personar å tyte med er det berre å sende meg ei melding, har ikkje so mykje vetigt å sei og er sjeldan på men svarer no av og til