Ensom...

Dunn

Forumet er livet
Brukere som er på dette forumet: Dunn

Sover alle kl. 5 altså? [;)]

ORIGINAL: Agrestic

NOpe...gullet fikk mat kl 3, og han sovna ikke igjen så her sitter jeg. Hadde dåp igår, han sovna i 20-tida...mens nå er han lys våken[:o] Han er så seig når det gjelder soving.

Det er slitsomt. Eirik "sover", men kaver i søvne [&o]

Håper disse sove rutinene går seg litt til.

ORIGINAL: Agrestic

Hehe ja ligger sjeldent rolig her og. Også klorer han på sengekanten *skrekk* [:D] Men nå begynner han å bli trøtt igjen her så får håpe han slokner snart[8D]

Sovnet han igjen?

ORIGINAL: Dunn

Brukere som er på dette forumet: Dunn

Sover alle kl. 5 altså? [;)]

Ja, kl 5 er det svarte natta her i huset [:)]

bare meg som ikke tar Herman ut av soverommet når han har natt? altså fra 19-7... så fremt han er frisk og ikke har bæsja på seg

ORIGINAL: ||Britto||

Det er NATT klokka 5 [8D] Kunne ikke fallt meg inn å gå på BV mellom 01 og 07 [8D]

Ha ha. Jeg ligger i senga å surfer på iPoden. Når jeg ikke får sove [8D]

ORIGINAL: MammaMia98

bare meg som ikke tar Herman ut av soverommet når han har natt? altså fra 19-7... så fremt han er frisk og ikke har bæsja på seg

Hvem sa noe om å ta han ut av soverommet? Vi lå på rommet vi, surfer på iPoden. Når je ikke får sove gjør jeg det, eller løser sudoku på iPoden. [:D]

Neida, her beveger vi oss ikke ut fra soverommet før det er morgen. Sluttet med bæsjing på natta og nå så.... [8D] Om/når han våkner er i allefall ikke jeg motivert for å gjøre annet enn å være så nært senga mi som mulig, slik at jeg kan slokne så fort jeg får mulighet. Så her er det nok ikke BV i 5-tida, selv om det slumper til at vi er våkne da.... [;)]

Hvem sa noe om å ta han ut av soverommet? Vi lå på rommet vi, surfer på iPoden. Når je ikke får sove gjør jeg det, eller løser sudoku på iPoden. [:D]

Imponerende at du klarer å fokusere på noe på den tiden.Selv er jeg i svime på natta aner ingenting hverkan om tid eller sted....hehe

Du verden - en skikkelig interaktiv småbarnsmamma! [:D] Her er problemet mer at jeg sliter med å våkne skikkelig når det er påkrevet for tida, ikke å sovne igjen.... [:)] [8D]

ORIGINAL: Bublan

Du verden - en skikkelig interaktiv småbarnsmamma! [:D] Her er problemet mer at jeg sliter med å våkne skikkelig når det er påkrevet for tida, ikke å sovne igjen.... [:)] [8D]

Det skal sies at jeg hadde vært nede å lagd MME. Så derfor jeg våknet. Om amming kun er nok så sovner jeg også [8D] Til min store fortvilelse egentlig.

Imponerende at du klarer å fokusere på noe på den tiden.Selv er jeg i svime på natta aner ingenting hverkan om tid eller sted....hehe

Jeg hadde vært oppe av sengen å lagd MME da.

Back
Topp