Takk!Huff sender deg mange klemmer
Hvordan er forholdet med barnefar?
Husker den første julen uten mine to eldste. Det var helt forferdelig, men prøvde å gjøre det beste ut av det.
Hvis dere har en ok tone, så ville jeg prøvd å dra på besøk eller gjøre noe sammen i julen.
Så håper jeg dere har en ordentlig samværsavtale sånn at det blir rettferdig i høytidene
Du er sterkPrøv å se filmer, serier og kanskje lese en bok. Lære noen nye oppskrifter eller ta opp tråden på noen vennskap/familie som kanskje ikke man har hatt så mye tid til
Man kan og melde seg som frivillig hvis du kjenner på noe utover det når julen er over![]()
Det har blitt en del baking i siste ja, hehe. Har du forresten noen oppskrifter du syns jeg bør prøve?Vi har et helt ok forhold, og samarbeider i alle fall godt om guttungen, så får vi se hvordan ting utarter seg når babyen kommer.
Litt uheldig at det kom oppblomstring av korona igjen, for hadde tenkt å reise litt, når jeg uansett ikke har noen avtaler. Blir vel å besøke foreldrene mine på julaften, selv om ting der også har vært litt turbulent siste året. Tror ikke de er enige i alle avgjørelsene mine, for å si det sånn.
tror jeg gleder meg til et nytt år!

Prøv å se filmer, serier og kanskje lese en bok. Lære noen nye oppskrifter eller ta opp tråden på noen vennskap/familie som kanskje ikke man har hatt så mye tid til