Mariamia
Forelsket i forumet
Nå er babyen blitt 10 uker og ting har stabilisert seg litt. Jeg drar mer ut med henne, på butikken, henter i bhg osv. Men nå når det ble så varmt vær kjenner jeg på en ensomhet. Bf og storebror drog på telttur og de hadde invitert opp svoger med familie. De er på skauen, og det er ikke frekommelig med vogn f. Eks. Jeg ble da hjemme. Skulle levere noe til de som de hadde glemt, da kjører jeg forbi masse folk som jeg halvveis kjenner. De bader og griller ved et vann på skauen. På butikken møter jeg masse kjente som skal hjem å grille. Jeg ringte til ei venninne, men hun stod på farten for å ta en utepils. I går var det grilling i bhg for alle foreldre. Jeg hadde ikke hjerte til å dra med babyen i 30 gr i skyggen, så da gikk jeg glipp av den sosiale biten. Blir så isolert. Babyen takler varme dårlig, blir grinete og jeg er den som må underholde henne om jeg prøver meg utfor døra. Det har derfor endt med at vi sitter inne, alene. Blir litt på grinern av hele greia. Skal sommeren bli slik?!