87'modell
Forumet er livet
Det er korrekt. Jeg siterte dog ikke ditt eller andre sitt innlegg, det ser helt sikkert du også!
Nei, du har rett i at du bare svarte uten et sitat, det kan jeg ikke "ta deg" på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er korrekt. Jeg siterte dog ikke ditt eller andre sitt innlegg, det ser helt sikkert du også!
Overgangsstønad og studielån.
Hun har nok ikke overgangsstønad når barnet er 5 år og hun har vært alene siden fødsel. Med tanke på at overgangsstønad kun er opptil 3 år.
https://www.nav.no/no/Person/Familie/Enslig+mor+eller+far/overgangsstønad#chapter-2
Hun har nok ikke mottatt dette før når hun nå skal utdanne seg, og ikke vet hva hun har krav på.
Det vet vi ikke [emoji5] Opplever deg som lite hjelpsom i denne tråden (og andre tråder) og mest kranglete. Det går frem fra TS at hun er veldig fortvilt over sin økonomiske situasjon som aleneforsørger og usikker på sin fremtid mtp aap evt skole. Hun ber om råd for å finne ut hva hun har krav på og trenger kanskje litt mer oppløftende svar. Ta deg sammen [emoji5]
Du synes den eneste som har kommet med noe konstruktivt er kranglete? Hm, det sier vel mer om deg enn om meg. Strengt tatt er bør du vel ta ditt eget råd i stedet for å sutre over andre som vet mer. [emoji4]
Det er nok flere som har kommet med noe konstruktivt. Du kommer med påstander ifht nav som er ganske bastante. Det er mulig å ta utdanning med aap. Om det er tilfelle for TS må hun ta med nav. Det er også mulig å ta utdanning med overgangsstønad dersom behovet er der.
Men det er vel heller tonen din jeg sikter til.
Tror du bør lese over tråden en gang til før du uttaler deg noe mer.
Nå begynner det å bli pinlig.