Enormt mye syk. Flere med mye sykdom i år?

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg er så lei sykdom!! Vi har tilsammen i år hvert syke i 14 uker. Vi sover ikke, vi spiser dårlig og vi foreldre er totalt utslitt:(
Kommer vi oss endelig opp, blir en av ungene syke og vi går rett i kjelleren igjen.
Nå den siste uken har vi hatt ørebetennelse med feber, oppkast 2 ganger og forskjølelse med feber, dette på bare 7 dager..
Kjenner jeg er helt ferdig, kveldene består av å få barn til å sove, samme med nettene. Vi voksene har ikke tid til hverandre lenger, vi "krangler" om hvem som er mest slitende;)
Flere med mye sykdom i år? Hvorfor er 2016 ett år med så mye virus?
Eller er det bare slik for oss? :)

Fra januar til april gikk det i ett her, sønnen min å jeg bytta bare på sykdommene. Det var utrolig slitsomt! Men nå har vi hatt en lang pause og håper virkelig det betyr at sønnen min har blitt litt mer immun nå!!

Sykdom siden november i fjor her. Det ene etter det andre. Nå går det mot mandeloperasjon for to av familiemedlemmene.. Lei, sa du? Her har også mormor passet den ene syke, og selv blitt syk. Så hun har også vært syk siden november, stakkars...

Jeg har for øvrig vært frisk hele veien... :D

Fra januar til nå har vi vært syke mye. Har ikke telling om hvor mange ganger vi har hostet med feber i flere uker i strekk. Oppkast hos begge. C ingen søvn på noen av oss :(
Nå er vi i nord-Afrika og her har de sluttet å hoste. Takk og lov :)

De siste årene har frøkna vært lite syk, så med unntak av en omgang influensa for halvannet år siden, og mannens kroniske sykeom, vil jeg si vi har vært veldig friske. Blir kanskje bedre når de blir eldre, og vår er jo enebarn så har vel noe å si? Tenker det blir noen runder med apocilin når vi begynner på nytt igjen til vinteren. :p

Vi hadde et slikt år for 2 år siden. Var syke i noe som føltes som hele året :(

Storebror har vært mye forkjølt. Egentlig vært mye forkjølt siden han ble født synes jeg til at han ikke har gått i bhg før nå i august i år. Nå ble han nettopp forkjølt igjen:-)

Vel... jeg er på min femte forkjølelse nå. To av forkjølelsene har drøya såpass lenge at det har gått over ril bihulebetennelse.. så ja, er også ganske lei! Mannen og barna har vært forkjøla to ganger hver, mem det har stort sett gitt seg etter 3-4 dager

Mine har (bank i bordet) ikke vært særlig syke i år.
God bedring!! Veldig slitsomt når det står på sol værst

Har hatt en tre dagers på ett år med gutten vår. Han er så og si aldri syk, og sånn har det mer eller mindre alltid vært. Bank i bordet for at det fortsetter. Sykdom tærer på liten og stor :(

Vi har ikke hatt noe særlig sykdom i år, nei. Samlet sikkert 1 uke på oss alle tre...

Men god bedring til dere !

Back
Topp