Enorm!!!

FruAH

Glad i forumet
Idag føler jeg meg så svær! Jeg er kraftig fra før, men nå i uke 15 føler jeg at det se ut som om jeg er i 6 mnd :-( eller bare har blitt feit (ere)... Husker jeg mislikte det stadiet her sist også, frem til det ikke var noen tvil om at det er gravidmage. Er mest på kvelden jeg ser skikkelig gravid ut da. Jeg er jo andre gangs gravid men likevel. Får på meg alt av bukser, men magen er STOR. Andre som har fått stor mage?

magen varierer fra dag til dag,men det er ikke noe tvil om at den har blitt større og mer kvapsete.. Virker som alt av muskler har blitt slappere, både rumpe, lår og mage.. Gleder meg og til den skikkelige gravidemagen kommer:)

hei :) ja magen min er godt synlig.. og det er ikke tvil om at eg e gravid hele døgnet rundt. men den e størst på kvelden :)

nå hadde ikkje jeg mage fra før, så for meg er magen stor..for er jo ikke vant til den kulen under puppene..
buksene begynner å bli litt ubehaglige i livet.. så de må vel snart legges bort.

trodde magen kom fortere for andregangs? vært stolt av magen og kroppen din :) de fleste vet vel kanskje at du er gravid nå :D ellers kan du vel si det om du føler folk glor.. noe jeg tror de ikke gjør ;)
ta på deg klær som gjør deg konfortabel :) nå er jo sommeren like rundt hjørnet, så da kan litt lettere klær komme frem :) jeg selv skal ta meg en liten shopperunde neste fredag, ( innlev bachelor neste torsdag) se om jeg finner meg noe fint som gjør magen fin :)

vi er jo snart snart halvveis og magen vokser jo for hver dag :D

ha en fin dag :D

er også 15 uker på vei, og føler det på samme måte som deg..er tynn i utgangspunktet, men nå ser det ut som jeg har fått en billig tredd ned over magen..:-) føler meg ikke vel, men vet det bare er en liten stund, så går det seg til :-). Vi må bare slappe av og være stolt over det kroppen vår får til!!! :-)

Vet det bare er en periode, men vet også at folk har en egen evne til å måtte ytre seg om hvor stor de synes en gravidmage er. Den dagen jeg fikk positiv test veide jeg meg på ettermiddagen etter en hyttetur med mye spising, og da jeg veide meg for to dager siden veide jeg -2,5 i forhold til i uke 4 (er 15+5) så det er vel bra :-) men jeg har vært litt opp og ned i vekt og synes ikke det er så hyggelig hvis folk tror jeg er 6-7 mnd på vei :-p

Folk er ganske tankeløse til tider. Jg har flere som mener d må være tvillinger jg skal ha..ikke gøy. Jg fatter ikke hvorfor jg er så stor. Er i utgangspunktet veldig slank så d er synlig for alle og enhver at jg er gravid. Problemet er bare at d ser ut som jg er seks måneder på vei og ikke 13+4 slik babyverden vil ha d til. Idag er jg sikker på at jg kjente et ganske kraftig spark også. Satt på sengekanten og prøvde finne kanten på livmora-trykket inn litt for hardt kanskje og plutselig smalt d liksom tilbake. Jg støkk skikkelig! Mn livstegnet var fra venstre side litt nedenfor navlen i høyde og da tenker jg at der oppe skal d vel ikke ligge noen baby uke 13??? Mn er hundre prosent sikker på at d ikke kan ha vært noe annet. Er trossalt ikke så lenge siden sist, så vet hvordan d kjennes. Vil så gjerne ha ultralyd nå for å finne ut hvor langt jg egentlig har kommet, mn føler jg bare virker hysterisk. Spiller d vesentlig rolle å vite nå om jg er noen uker lenger liksom? Kan neppe belaste helsevesenet m d nå. Mn kan jo betale en tusenlapp og ta d privat kanskje? Er ikke satt opp til ordinær ul før 27.juni og d synes jg er sykt lenge til.

AESW, du er ikke alene!
Svigers har kommentert min mage og spurt om det ikke er tvillinger.
De er noen spøkefugler, men syns d e frekkt å hele J***A tiden kommenter hvor "stor" jeg er.
Med tanke på at jeg er 168, og var 52 kg (undervektig) før jeg ble gravid, så er jeg faktisk normal i vekt nå.
Kulen på magen røper jo at jeg er gravid, men blir skikkelig lei meg og sint når de konstant skal "tulle" med meg og kommenterer hvor stor jeg er....
Er jo så gøy for jeg blir så sint, sier svigerfar......
Bare vent til det går så langt at jeg drar til ham!!!

Jeg kjenner meg veldig godt igjen! Ser ut som om at jeg er 6mnd på vei... Og jeg er ikke så veldig overvektig. Men fikk mage tidlig sist også, men ikke i nærheten så stor!

JMD: d sier både min svigerfar og svigermor også! Høres ut som samme ulla:( Jg fatter ikke vitsen m å trege slik. Og de må da fatte at gravide lettere kan bli såret enn andre?? Mn neida... Mn glad for å høre at d er flere enn mg som er store. Jg håper jg er lengre kommet enn d som er sagt til nå da..vil få mg til å føle mg litt bedre iallefall. Jg er ca 171 høy og veide 60 kg når jg ble gravid, mn da hadde jg akkurat lagt på mg 2,5 kg. Mn d er jo ikke bare magen som er på grensen til vulgær,hehe...puppene har jo gått fra A til stor C cup!! Faktisk D-cup i bh fra Lindex.. Er jo helt insane.

Off ja di "jura" som sambo kaller dem haha
Irriterende med folk som ikke vet når de skal stoppe.
Lurer litt på om jeg ikke abre skal grine neste gang.
kansje de skjønner tegninga?
Eller så mobber de meg bare enda mer.

Får vel bare bite tenna sammen, og holde ut.

Vet du-neste gang lar vi øya bli blanke og en eller maks to store dråper falle. Da blir situasjonen garantert mildt sagt awkward...satser på at Maken kommer mg til unnsetning.. Jg tror faktisk de kommer til å trø mer forsiktig fremover da. Ingen liker gravide som gråter-minner for mye om kvinnehysteri, hehe;) Test d ut du også og gi lyd på resultatet? Ps. Maken har alltid hardnakket stått fast på at han ikke bryr sg m store pupper, mn dn må han lengre på landet m. Hypnotisert, er ordet!;)

Hahahaha stemmer det med puppene!

Og jepps, jeg skal teste ut tårene og se om det funker. Will let you know!
Om maken ikke kommer meg til unsettning, så gjør svigerinna mi det =D
Hun bor med dem og vet godt hvor irriterende de kan være.

har ei "svigermor" som er ei helt fantastisk dame, hun spør om hun lurer og hjelper til så godt hun kan med det hu kan :-) jeg setter veldig stor pris på henne :-) faren min syntes dette er veldig stas å gleder seg, selv om dette blir barnebarn nr 6 1/2 ( et bonus barnebarn) så syntes han dette er tøft :-) (6 barnebarn fra jan.07 til nov 12) moren min liker ikke å snakke om slikt( det betyr jo at vi har et aktivt sexliv...) men ingen "morsomme" kommentarer her i gården heldigvis. Han jeg deler seng med bare smiler mer og mer for hver kveld jeg går å legger meg å han ser magen min :-) Han gleder seg veldig over litle "olaus" :-)

Han har det i kjeften han og da Hanne ;)
Men det er kansje bare når dere er ute blandt folk =P hihi
Min er også sånn. Så frekk i det åpne, men forståelsesfull og omsorgfull hjemme =)

hehe, vi kan det vel begge her ja :-) men vi vet akkurat hvor vi har hverandre :-)

Back
Topp