Enorm nese på 3D-ultralyd

• Trådstarter Trådstarter Spent mamma
  • Opprettet Opprettet
S

Spent mamma

Guest
Vi var på 3D-ulralyd for en drøy uke siden og det var selvsagt herlig å se vår lille jente igjen. Det eneste som "bekymrer" meg litt, var at hun hadde en helt enorm nese på bildene. Den var så utrolig bred og stor, og dominerte egentlig hele ansiktet. Legen kommenterte også at hun synes nesen var stor, men at det også var ganske vanlig at bildene ble litt feil og at nesen fort kan virke større.

Er det virkelig sånn at nesen kanskje så større ut enn den var, eller må vi bare regne med å få ei jente med enorm nese som sikkert vil ha komplekser for dette resten av livet? Noen som har opplevd noe liknende?

Må legge til at det viktigste selvsagt er at hun er sunn og frisk, men allikevel klarer jeg ikke å glemme den store nesen hun hadde.

På vår 3D UL så det ut som at jenta vår hadde skikkelig store lepper, men det hadde hun ikke. Bildene stemmer nok ikke helt så dere trenger nok ikke tenke så mye på det.

Gratulerer med en frisk baby i magen :)

Trodde minsten skulle bli født med ørnenese men han har en bitteliten søt nese:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det såg ut som att våran lille gutt hade riiiktigt stor näsa på ultraljudet, men neeeidaaa, den va heeelt lagom :) jag tror att sånna bilder inte gör alla detaljer helt till sin rätt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Våres gutt hadde også en stooor nese.. hehe, men helt normal minibabynese var det ;)

Hehe, jeg må nesten le litt, for jeg "slet" med det samme etter vi hadde vært på 3d :) nesen så veldig bred og stor ut på bildene, men hadde liten og søt nese da hun ble født :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har forresten sett dette mange ganger på venninners 3d bilder og det har ikke lignet når babyen kom ut, så er rimelig sikker på at du kan slappe helt av :)

Hehe, jeg må nesten le litt, for jeg "slet" med det samme etter vi hadde vært på 3d :) nesen så veldig bred og stor ut på bildene, men hadde liten og søt nese da hun ble født :)

Samme her. Med begge mine :-)

D skjedde med minste jenta mi også. Så ut som ei skikkelig svær, bred, flat nese. Samboeren kommenterte tilogmed at han trudde jenta kom til å komme ut å være blandingsrase. Han tulla selvfølgelig,men d så veldig sånn ut. Ut kom en mini baby, med mini nese. :)

Vi var på 3D-ulralyd for en drøy uke siden og det var selvsagt herlig å se vår lille jente igjen. Det eneste som "bekymrer" meg litt, var at hun hadde en helt enorm nese på bildene. Den var så utrolig bred og stor, og dominerte egentlig hele ansiktet. Legen kommenterte også at hun synes nesen var stor, men at det også var ganske vanlig at bildene ble litt feil og at nesen fort kan virke større.

Er det virkelig sånn at nesen kanskje så større ut enn den var, eller må vi bare regne med å få ei jente med enorm nese som sikkert vil ha komplekser for dette resten av livet? Noen som har opplevd noe liknende?

Må legge til at det viktigste selvsagt er at hun er sunn og frisk, men allikevel klarer jeg ikke å glemme den store nesen hun hadde.
Dette har jeg hørt mange også synes... På 3D ser nesa helt sinnsykt stor ut, men når den kommer er den like liten og søt som alle andre babyneser :) har til og med hørt det er vanlig at det kan se ut som den mangler både arm og bein pga fostervannet..

Back
Topp