S
Spent mamma
Guest
Vi var på 3D-ulralyd for en drøy uke siden og det var selvsagt herlig å se vår lille jente igjen. Det eneste som "bekymrer" meg litt, var at hun hadde en helt enorm nese på bildene. Den var så utrolig bred og stor, og dominerte egentlig hele ansiktet. Legen kommenterte også at hun synes nesen var stor, men at det også var ganske vanlig at bildene ble litt feil og at nesen fort kan virke større.
Er det virkelig sånn at nesen kanskje så større ut enn den var, eller må vi bare regne med å få ei jente med enorm nese som sikkert vil ha komplekser for dette resten av livet? Noen som har opplevd noe liknende?
Må legge til at det viktigste selvsagt er at hun er sunn og frisk, men allikevel klarer jeg ikke å glemme den store nesen hun hadde.
Er det virkelig sånn at nesen kanskje så større ut enn den var, eller må vi bare regne med å få ei jente med enorm nese som sikkert vil ha komplekser for dette resten av livet? Noen som har opplevd noe liknende?
Må legge til at det viktigste selvsagt er at hun er sunn og frisk, men allikevel klarer jeg ikke å glemme den store nesen hun hadde.