Enn å kunne få sove

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er trøtt døgnet rundt, men å få sove? På natta sovner jeg rimelig raskt, men våkner ca 871 ganger. På dagtid er jeg dautrøtt men ikke F om jeg klarer å duppe litt.

Nå er kl 11, jeg har vært oppe siden 05.30 og er så trøtt at jeg knapt klarer sitte oppreist. Men sove? Neeeida.

Flere? 5+1 i dag :sorry:
 
Haha, kjenner meg så godt igjen i det du sier. Føler jeg våkner 871 ganger om natta selv :p

Jeg klarer bedre å få sove igjen nå enn tidligere. Eneste tipset jeg har er å kutte ut kaffe, grønn te, sjokolade på kvelden o.l. pga koffein.

Dersom du sliter med å sove på dagtid og er trøtt så pleier det å hjelpe meg å ta en luftetur ut, en dusj for så å hive meg i seng :)
 
Jeg er trøtt døgnet rundt, men å få sove? På natta sovner jeg rimelig raskt, men våkner ca 871 ganger. På dagtid er jeg dautrøtt men ikke F om jeg klarer å duppe litt.

Nå er kl 11, jeg har vært oppe siden 05.30 og er så trøtt at jeg knapt klarer sitte oppreist. Men sove? Neeeida.

Flere? 5+1 i dag :sorry:

Ja, har det veldig likt. Sovner godt på kvelden, men våkner av rare drømmer og tissing, får som regel sove igjen da, men på morgenen (rundt kl 6-7) er jeg lys våken! Og ikke snakk om å få sove på dagtid selvom jeg prøver :(
 
Kjenner meg ikke igjen. Hehe

Legger meg sammen med 3 åringen og sover 10 til 11 timer. Men er våken mange ganger. Haha jeg må le av det hele egentlig.

Stakkar deg, det må være veldig kjipt.
 
Back
Topp