Enkleste reisemåte fra Gardermoen til Ski

Åja... Morro... Virker som det er mye folk på hotellet her....

Er der bare ett hotell?

Flytoget er jo dritdyyrt..  Koster jo 170 fra gardermoen til Oslo! Står jo nettsiden dems [;)]
Men om du bare bruker nsb lokaltog med bytte i oslo koster det 111 kroner! [:)]

Ja. Vi har kun det. Ligger over Egon restaurat, med egen heis rett inn i senteret[8D]

ORIGINAL: mamma_86

Ja. Vi har kun det. Ligger over Egon restaurat, med egen heis rett inn i senteret[8D]

hørt rykter om det ja!![8D][:D]

ORIGINAL: Cathrine_86

Flytoget er jo dritdyyrt..  Koster jo 170 fra gardermoen til Oslo! Står jo nettsiden dems [;)]

kan en kjøpe en billett fra gardermoen og helt til Ski, og da blir prisen 111?

Korrekt! [:)] Bytter bare tog, viser jo bare frem biletten [:)] Sjekka på nsb.no.. Sitter mye på ruteplanlegging og sånn på jobben, så er ofte innom nsb o.l[:)]

jeg fant pris på 102 kr...

Korrekt! [:)] Bytter bare tog, viser jo bare frem biletten [:)] Sjekka på nsb.no.. Sitter mye på ruteplanlegging og sånn på jobben, så er ofte innom nsb o.l[:)]

Får finne oss en skranke da på gardermoen, få hjelp der [:)]

Det stemmer det hun sa... Jeg var inne på nsb og så, ikke på flytoget sine sider.. Hehe... Men på nsb fikk jeg og opp 111 kr hvis du kjøper til ski med en gang.

ORIGINAL: ¤Lotte¤

ORIGINAL: mamma_86

hørt rykter om det ja!![8D][:D]

Du har vel det ja....[8D] Må ikke shoppe for mye da...[;)]

Back
Topp