Enkelte syns jeg

Ju9ta

Forumet er livet
Bare lager syte og klage tråder..[:'(]
Gidder så å si aldri å gå inn på noen av bruker'ne, for d er som oftest syt og klag..[8|]
Er d bare jeg som har lagt merke t d eller??

Så, nå fikk jeg lufta fra meg litt irritasjon..[;)]

Sånn som denne sytetråden mener du? [;)] [:D]

ORIGINAL: RedElf

Noen ganger så vil faktisk jeg og "klage og syte" litt..[;)][8D]
Vil også ha litt oppmerksomhet..[8D]

ORIGINAL: Ju9ta

Oppmerksomhet kan du fåt vettø [:D]

Oppmerksomhet kan du fåt vettø [:D]

[:D][:D][:D] D e bra[8D]

Fail [8D]

Nå har du fått oppmerksomhet [;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gidder så å si aldri å gå inn på noen av bruker'ne, for d er som oftest syt og klag..[8|]

Må si meg enig i deg ja.

ORIGINAL: Marlu

fra noen er det mest økonomi det går i eller dumme foreldre/besteforeldre. Når de kommer med det 10 ganger + så gidder jeg ikke å engasjere meg lengre [8D]

Ja, d er akuratt d..

har sjøl hatt endel klagetråda i d siste, men d e kun før at d har toppa sæ å æ har d rett å slætt før jævli før tia. å då e d litt godt å kunne lette på trykket her, ikkje alle som har nån å klage t

ORIGINAL: nemi.marselia

har sjøl hatt endel klagetråda i d siste, men d e kun før at d har toppa sæ å æ har d rett å slætt før jævli før tia. å då e d litt godt å kunne lette på trykket her, ikkje alle som har nån å klage t

Næmen, du kommer jo med mange koslige tråder og..[:)]
Er jo LOV t å klage og syte litt, men man blir gjerne litt lej når alle innlegg bare er syting lixom..
Var d jeg mente..[;)]

Har spesielt lagt merke til 3 brukere som stort sett lager bare klagetråder... Men men, det er nok et behov da. [:)]

Synes det er litt både og.
Greit det er en del syting men vi er inne i den tiden av året som er mest stressende å det tærer på oss alle , å da er det godt å lufte trykket litt.
Er vel kun en bruker som jeg biter merke som alltid klager [:-]

Har lagt merke til det, er to stk her inne som syter sinnsykt mye... også driver de å dytter på den helvetes[8D][:D] syte tråden sin i evigheter... [:-][:D]

ORIGINAL: Thothamon..

Har lagt merke til det, er to stk her inne som syter sinnsykt mye... også driver de å dytter på den helvetes[8D][:D] syte tråden sin i evigheter... [:-][:D]

Haha, sant..[8D][:-]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

føler meg egentlig litt "truffet" her,selv om jeg har positive tråder også selvfølgelig[:D]
men jeg har i det siste skrevet ned all "dritten" på forumet jeg reklamerer fo under her istedet[8D]
men ærlig talt,det er lov å klage,og er ikke alle som har noen andre å klage til....
syntes det er litt umodent å "henge" ut de,er ikke akkurat så hyggelig å høre at man bare er negativ hele tiden,det hjelper skjeldent[;)] er bare å la være å lese tråden da,og heller holde munn..
ellers kan man fort gjøre ting værre for den det måtte gjelder,internett eller ikke..er ekte mennesker bak nickene her inne[;)]

Når jeg tenker på syting så er det syting.
For å bruke deg og Nemi som et eks , dere har det tøft fortiden å det ser jeg ikke på som syting men som å lufte tankene.
Syting er å klage over ting som jeg bare sitter å tenker, herregud er det mulig , har du ikke større bekymringer i livet.

Det er jo ikke galt å klage og være negativ, men det er måten det blir gjort på... Noen gjør ikke annet enn å syte og klage om helt uvesentlige ting, uansett hva det måtte være så er det syt og klag... Og uansett hvilke råd man kommer med så er det FEIL FEIL FEIL, og atter feil[:)] Så missforstå meg rett her...

ORIGINAL: Solnexy

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

føler meg egentlig litt "truffet" her,selv om jeg har positive tråder også selvfølgelig[:D]
men jeg har i det siste skrevet ned all "dritten" på forumet jeg reklamerer fo under her istedet[8D]
men ærlig talt,det er lov å klage,og er ikke alle som har noen andre å klage til....
syntes det er litt umodent å "henge" ut de,er ikke akkurat så hyggelig å høre at man bare er negativ hele tiden,det hjelper skjeldent[;)] er bare å la være å lese tråden da,og heller holde munn..
ellers kan man fort gjøre ting værre for den det måtte gjelder,internett eller ikke..er ekte mennesker bak nickene her inne[;)]

Når jeg tenker på syting så er det syting.
For å bruke deg og Nemi som et eks , dere har det tøft fortiden å det ser jeg ikke på som syting men som å lufte tankene.
Syting er å klage over ting som jeg bare sitter å tenker, herregud er det mulig , har du ikke større bekymringer i livet.

Enig her altså..
Men når noen så å si KUN legger inn syte/klage tråder, om mann, hus, barn,dyr etc.
DA får man lixom litt nok, og ALDRI eller sjeldent får høre noe positivt om mann, hus, barn,dyr etc.
Man blir en smule lej da.

Alle har sine dårlige dager så klart, og føler for å syte/klage..[;)]
Hvem har ikke d til tider.

ORIGINAL: Thothamon..

Det er jo ikke galt å klage og være negativ, men det er måten det blir gjort på... Noen gjør ikke annet enn å syte og klage om helt uvesentlige ting, uansett hva det måtte være så er det syt og klag... Og uansett hvilke råd man kommer med så er det FEIL FEIL FEIL, og atter feil[:)] Så missforstå meg rett her...

Exactly!

Back
Topp