Er jeg så bekymra for knøttet at jeg holder på å gå på veggene :/ i dag er en slik dag
jeg er skikkelig redd for at det ikke er noe der
Jeg har masse symptomer men likevel er jeg redd
Jeg har masse symptomer men likevel er jeg redd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff klemHar hatt en slik dag jeg og.... Kjenner det tærer på humøret...
Jeg kjenner til detJo og den så bra ut, 3600 på dag 5+1
Men allikevel... Det var så mye om spontanabort, ma og trasige greier i morges at jeg måtte ta fritt fra bv! Kvalmen har også forduftet.. Burde jo være glad for det, men....
Fikk time nå på onsdagVar til ultralyd i uke 6. En klump med hjerte. Venter du lenger får du jo se fosteret mer utviklet. Om du vil sjekke liv går uke 7 fint
Sender deg en stor klemFøler meg ikke gravid i det hele tattDette er jo langsom seigpining! Tror jeg må ringe litt rundt å høre om det er mulighet for en privat ul , men må vel vente ei uke eller så for å se noe....
Jeg er rett og slett DRITNERVØS! Jeg har vært så positiv, følt meg skikkelig gravid og "visst" at dette går veien. Men nå sliter jeg virkelig med å holde på følelsen. Tenker bare at fosteret kommer til å dø og at det går til helvete. Det er en vond følelse og det skremmer meg...
Så bra å få svar daSender deg en stor klemhar det akkurat likt nå å det er jammen ikke en god følelse å ha..
Har våkne flere fanger i natt med strekk smerter så håper det er ett godt tegn, å tok to graviditetstester i går der resultat streken faktisk kom opp sykt tydelig før selve teststreken fikk sjangs.. Men allikevel eg jeg dødsnervøs å redd
Heldigvis er det bare 25 timer til jeg håper jeg får svar
Uff ikke en god følelse altså!Da er vi to!!!![]()
Det må du åSå bra å få svar daJeg er bare 5+6 i dag så det er for tidlig til ul.
Vær snill med deg selv og la mannen skjemme deg litt bortklem
Ja det er nok helt sant detDet er helt normalt å ha sånne dager innimellom, det har jeg også, men prøver å holde roen og fortelle meg selv alle grunnene til at det går bra![]()
Husker at jeg leste en gang da jeg var gravid sist at underbevisstheten forbereder oss på det verste på en eller annen måte? Husker ikke helt hvordan det var, men husker bare at jeg kom over den artikkelen etter at jeg drømte så mye fælt om bebisen. Både at den var dødfødt og at den var et monsterMen ut kom en sprell levende jente (og hun er ikke noe monster heller
)