Enkelte burde ikke ha blogg...

Annikeen

Forelsket i forumet
eller jo, greit at de har blogg - men IKKE ta ideer fra andre!!
Bestevenninna mi har hatt både blogg på blogspot og blogg.no! Husker ikke helt om hvilken hun hadde først! :) Men så er det ei anna ei som hærmer noe innmarie etter henne! Tar det "samme" innholdet i innlegget, og har samme overskrift! Ordner designe slik at det er omtrent likens, og prøver å ordne likens header!

No så har Nina skiftet til blogg.no ( http://nina88.blogg.no/ ), og gjett hvem som skiftet FORT til blogg no, joda - se her: http://mammaine88.blogg.no/.

Nina sin tidligere blogg; http://mammanina.blogspot.com/
Hermegåsa sin tidligere blogg; http://mammaine.blogspot.com

Ser dere noen likheter eller??

Hahaha ..såpass ja..[:D]

Ser ikke noe likhet?[8D]

Mitt liv som ung mamma er likheten jeg ser[8|]

Hva med å blokke henne fra bloggen?

Barnslig er det, men jeg skjønner at det ikke er gøy når folk prøver å være "deg" (i dette tilfellet venninna di, men du skjønner)

Hehe, ja - men jeg mener at skriver man blogg - så skriver man no eget :) De kjenner hverandre. Jeg har følgt med bloggene leenge, og skriver Nina et innlegg, tar det ikke lang tid før det kommer et likens innlegg på "hermeren" :D

"Hermeren" er vell ikke det rette ordet :) Men kom ikke på noe annet!

haha sâ tâpelig, hun skriver tilogmed samme innlegg [:D]

ORIGINAL: mammantilenengel

noen har bare ikke  oppfinsomhet nok til å gjøre ting på egen måte. hadde egentli skjemtes litt jeg om jeg var den som hermet.

viser jo bare hvor lite  oppfinnsomhet  og hvor lite liv jeg hadde. om jeg måtte skrive noe som  en annen hadde skrevet før meg. [&:]

Ja, ikke sant :D

ser jo ut som copy og paste hele greia jo.. [:-]

ORIGINAL: tuslerusle

haha sâ tâpelig, hun skriver tilogmed samme innlegg [:D]

Endelig noen som ser det :D

ORIGINAL: Rævvabakfram

ORIGINAL: alltidlente

syns ikke de var så like jeg da men [8|]

Ikke jeg heller

hvordan kan dere ikke se det? Hun skriver jo samme innlegg ogsâ, bare med fler skriveleifer [:D]

ORIGINAL: prinsessemamma87

ser jo ut som copy og paste hele greia jo.. [:-]

Ja, akkurat! :p Når jeg leser en blogg, så leser jeg jo for å lese om DE.

Dere som ikke er noen likheter:
Les på den nye bloggen! Der har hun regelrett kopiert det Nina skriver.

Eks:
Nina:
"Ja, som dere ser så er jeg tilbake på blogg.no atter en gang! Skjønner dere godt om dere blir lei av den byttingen av blogg hele tiden.. Hehe. Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg helt."

HUn andre:
"Ja, som dere ser så er jeg tilbake på blogg.no atter en gang! Skjønner dere godt om dere blir lei av den byttingen av blogg hele tiden.. Hehe. Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg helt.
Så da får jeg bare prøve på nytt igjenn, hehe !"

Dere ser ikke likheten?
Og det er sånn de fleste av innleggene er.

Jeg hadde vært redd hadde jeg hatt en venninne som ville så til de grader være meg. En ting er å bli sett opp til altså, men..

ORIGINAL: fairy

Dere som ikke er noen likheter:
Les på den nye bloggen! Der har hun regelrett kopiert det Nina skriver.

Eks:
Nina:
"Ja, som dere ser så er jeg tilbake på blogg.no atter en gang! Skjønner dere godt om dere blir lei av den byttingen av blogg hele tiden.. Hehe. Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg helt."

HUn andre:
"Ja, som dere ser så er jeg tilbake på blogg.no atter en gang! Skjønner dere godt om dere blir lei av den byttingen av blogg hele tiden.. Hehe. Men jeg klarer liksom aldri å bestemme meg helt.
Så da får jeg bare prøve på nytt igjenn, hehe !"

Dere ser ikke likheten?
Og det er sånn de fleste av innleggene er.

Jeg hadde vært redd hadde jeg hatt en venninne som ville så til de grader være meg. En ting er å bli sett opp til altså, men..

ja jeg synes det grenser til creepy [&:]

ORIGINAL: AnneEmilie

ORIGINAL: alltidlente

syns ikke de var så like jeg da men [8|]
ikke jeg heller.. og var ikke verdens mest avanserte design ¨å "herme" etter heller da [;)][;)]

Designe er sin sin sak. Men innleggene har jo samme innhold å greier! :p

patetisk...

ho kan jo ikke være helt god stakkars.. og stakkars venninna di som har en sånn "stalker"[&:]

ORIGINAL: Xilola

ho kan jo ikke være helt god stakkars.. og stakkars venninna di som har en sånn "stalker"[&:]

Ja, hun er rettere sagt frustrert ;D

ORIGINAL: Xilola

That`s me![8D] Jeg fatter ikke at hun gidder en gang jeg..

Back
Topp