enkel 1timers kjole og tights

fysøren å flink du er!!! Jeg hadde hoppa i taket av glede om noen hadde lagt klær til min sønn![:D][:D]
Skit i broren din.. !!!

Kjempefint! Jeg hadde ihvertfall blitt skikkelig glad. Men du kan ikke forvente deg så store reaksjoner fra en mann. Sikker på at moren ble veldig glad.

ORIGINAL: Zol80

Kjempefint! Jeg hadde ihvertfall blitt skikkelig glad. Men du kan ikke forvente deg så store reaksjoner fra en mann. Sikker på at moren ble veldig glad.

nåja fikk ett stille takk på facebook under en a mine linka

Virkelig imponerende!!![:D]
Det var utrolig fint, blir så imponert når jeg ser at noen kan sy klær og at det blir et så flott reasultat, hadde jeg aldri i livert klart...!!

Litt av enn reaksjon da...åja..??!![8|]
Jeg hadde blitt SÅÅÅ glad, kjempe nydelige klær. [;)]
Du er jammen flink!!

ORIGINAL: Nøstet

Guri så søt den drakta var!!  Han burde være litt mer takknemlig for at du sydde klær til datteren hans, ja. [:)]
vil du passe mine også en gang i fremtiden?? [:D][8D]

Nææh så stilig da! Du er jo bare så flink,blir helt imponert jeg - og samtidig bittelitt misunnelig fordi jeg ikke kan sy men har så lyst...[8D][:D][:D]

ORIGINAL: Nøstet

Guri så søt den drakta var!!  Han burde være litt mer takknemlig for at du sydde klær til datteren hans, ja. [:)]

WOW! Jeg hadde blitt knall glad om noen hadde sydd det for Enya! Jøsssssses så flink du er [:D]

ORIGINAL: Luthien05

Det var jo kjempefint!!![:D]

hadde snuppa mi kommet hjem med noe sånt hadde i alle fall jeg blitt superglad.
[:D]

men en mann er en mann, ikke alltid de bryr seg på samme måten som oss...

Back
Topp