Enig i termindato?

Med førstemann hadde jeg menstermin 12. mars og UL termin 27.mars. Han var nok litt på overtid tror jeg selv, terminen min skulle sikkert vært ett sted i midten.

Menstermin denne gang var 2. april, tviholdt på den lenge, men for 3 uker siden mente de at hun var litt mindre enn gjennomsnittet, så da får jeg bare føye meg og være enig med UL termin som ble 7. april da [:)] Det er jo bare 5 dager i mellom, og jeg vet at jeg har litt sein eggløsning, så det stemmer nok sikkert. Uansett kommer hun jo med KS om 12 dager likevel...[:)]

Har ul termin 4.April
mens termin 20.Mars.
dvs. det er 15 dager i mellom.
jeg har en regelmessig og jevn syklus så ul termin går ikke i det heletatt her. det vil bety at jeg skulle hatt mensen ved unnfangelsesdato, og det går jo ikke.

Jeg er heller ikke enig i ul terminen min.
I følge meg selv har jeg termin 1.april.
Ul terminen sier 15. april.

Det er 14 dagers forskjell!! Jeg vet veldig godt når jeg hadde siste mens, når vi hadde samleie uten prevensjon og fikk symptomer ca. 14 dager senere. Så jeg ble veldig overrasket da de på ul sa 15.april. Men jeg måtte inn på en ny ul-sjekk 14 dager senere og da sa de fremdeles den 15. Så jeg håper at babyen kommer en gang midt i mellom disse terminene. Har i alle fall ikke lyst til å gå 14 dager over den 15.april....

Er bare 5 dager i forskjell, så er vel ganske enig i terminen[:)]

Jeg har mens termin den 26 april, å er helt sikker på den!
ul terminen min er foreløpig 9 mai, men ul dama er ikke fornøyd med den. siden det er så stort sprik..
så i morra skal jeg på ny ul på sykehuset, så blir spennende å se hva ho sier da.
første ul terminen ble 11 mai, 2 uker etter ble det 9 mai.
legen og jm har satt meg på 26 april...
så blir spennende å se når han kommer da :) jeg tror han kommer i slutten av april :)
å går jeg over den 9 mai kommer jeg til åvære mor fra hæ***** som bare kommer til å mase.. hehe.. [:D]

Eg og sambo har mer trua på vår egen ul som er den 31. mars, på ul fikk vi 6. april så er bare 6 dager forskjell :) Men er ganske sikker på mens syklusen min så trur våres er mer rett [:D] Vi får vente og se [:)]

Back
Topp