Engstelig...

Frk.SB

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Sensommerbarna 2019
På tirsdag fikk jeg plutselig vondt, sånn fra toppen av skambenet og nedover, gikk over etter noen minutter, ingen blødning el, men jeg har ikke kjent noe til baby siden... Onsdag og OUL kan ikke komme fort nok nå merker jeg :nailbiting:

Det kan ha vært babyen som snudde seg og la seg med beina innover da? Sånn at h*n sparker inn mot ryggen din? Husk at de har gooooood plass enda... og det er ikke før etter uke 24 man skal kjenne noe hver dag.. ;)

Det kan ha vært babyen som snudde seg og la seg med beina innover da? Sånn at h*n sparker inn mot ryggen din? Husk at de har gooooood plass enda... og det er ikke før etter uke 24 man skal kjenne noe hver dag.. ;)
Det er jo sant, det er bare så rart å ikke kjenne noe lenger...

Det er jo sant, det er bare så rart å ikke kjenne noe lenger...
Har du prøvd å drikke saft eller anna sukkerholdig drikk? Det kan jo hjelpe.

Jepp, helte i meg nesten en liter iskald iste tidligere i dag, men ingenting da heller....

Jepp, helte i meg nesten en liter iskald iste tidligere i dag, men ingenting da heller....
Hva med å dra til legen/ legevakten for en sjekk?
For et par timer siden satt jeg selv å vurderte det da jeg kjenner litt liv, men ikke så mye. Hos meg hjalp en kopp med saft, men viss ikke hadde jeg dratt for sikkerhetsskyld. Ikke godt å gå å være bekymret. :Heartred

Hva med å dra til legen/ legevakten for en sjekk?
For et par timer siden satt jeg selv å vurderte det da jeg kjenner litt liv, men ikke så mye. Hos meg hjalp en kopp med saft, men viss ikke hadde jeg dratt for sikkerhetsskyld. Ikke godt å gå å være bekymret. :Heartred
Jeg kommer meg ingen steder i dag, men ser an i kveld og tar kanskje en tur dersom jeg ikke får fremprovosert noe når jeg kommer hjem heller...

Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei? Jeg har ennå ikke kjent noe og er i uke 17..

Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei? Jeg har ennå ikke kjent noe og er i uke 17..
Jeg er 18+2, andregangs og har kjent bevegelse de siste par ukene...

Det er faktisk for tidlig til å være bekymret når man ikke kjenner bevegelser altså... selv om man har kjent det lenge osv. Som jeg skrev lenger opp, babyene har god plass inni der enda.

Skjønner jo at du tenker på det, men plutselig så kjenner du nok noe igjen... ;)

Hei
Kunne du lånt doppler fra noen?
Håper at alt går bra
Jeg har doppler hjemme, så jeg får prøve er bare redd for at jeg får panikk om jeg ikke skulle finne hjertelyd heller...
Huff jeg ser selv at jeg høres tilnærmet sinnsyk ut nå... Vanskellig å kontrolere disse følelsene noen ganger...:wacky:

På oul i dag sa jordmor til meg at man ikke skal bekymre seg for fravær i bevegelse før uke 24 pg utover. Forstår godt at du blir engstelig når du har kjent endel før men alt er nok helt i orden :-) sender en klem:Heartred

Ingen grunn til bekymring heldigvis. Tok frem droppler og fant hjertelyd mye fortere enn før! For en DEILIG lyd!! [emoji4] Tusen takk for alle oppmuntringer, jeg dksl prøve og ikke bekymre meg så mye neste gang [emoji6][emoji4]

Ingen grunn til bekymring heldigvis. Tok frem droppler og fant hjertelyd mye fortere enn før! For en DEILIG lyd!! [emoji4] Tusen takk for alle oppmuntringer, jeg dksl prøve og ikke bekymre meg så mye neste gang [emoji6][emoji4]

Siden du hørte den fortere enn før så holder jeg en knapp på det jeg sa tidligere... h*n ligger med ryggen ut og beina inn... og da er det ikke så rart du ikke merker like mye spark.. ;)

Der er vi vel innom ofte alle vi gravide? At vi blir redd? Jeg har følt lite bevegelse siste uken og har vert super bekymret. Har vert på ul i dag og sett drømmeprinsen. Alt var bra.

Der er vi vel innom ofte alle vi gravide? At vi blir redd? Jeg har følt lite bevegelse siste uken og har vert super bekymret. Har vert på ul i dag og sett drømmeprinsen. Alt var bra.
Ja vi er nok det! =) Gratulerer med prins i magen :Heartblue

Back
Topp