Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo sant, det er bare så rart å ikke kjenne noe lenger...Det kan ha vært babyen som snudde seg og la seg med beina innover da? Sånn at h*n sparker inn mot ryggen din? Husk at de har gooooood plass enda... og det er ikke før etter uke 24 man skal kjenne noe hver dag..![]()
Har du prøvd å drikke saft eller anna sukkerholdig drikk? Det kan jo hjelpe.Det er jo sant, det er bare så rart å ikke kjenne noe lenger...
Hva med å dra til legen/ legevakten for en sjekk?Jepp, helte i meg nesten en liter iskald iste tidligere i dag, men ingenting da heller....

Jeg kommer meg ingen steder i dag, men ser an i kveld og tar kanskje en tur dersom jeg ikke får fremprovosert noe når jeg kommer hjem heller...Hva med å dra til legen/ legevakten for en sjekk?
For et par timer siden satt jeg selv å vurderte det da jeg kjenner litt liv, men ikke så mye. Hos meg hjalp en kopp med saft, men viss ikke hadde jeg dratt for sikkerhetsskyld. Ikke godt å gå å være bekymret.![]()
Jeg er 18+2, andregangs og har kjent bevegelse de siste par ukene...Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei? Jeg har ennå ikke kjent noe og er i uke 17..
Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei? Jeg har ennå ikke kjent noe og er i uke 17..
Jeg har doppler hjemme, så jeg får prøve er bare redd for at jeg får panikk om jeg ikke skulle finne hjertelyd heller...Hei
Kunne du lånt doppler fra noen?
Håper at alt går bra

Ingen grunn til bekymring heldigvis. Tok frem droppler og fant hjertelyd mye fortere enn før! For en DEILIG lyd!! [emoji4] Tusen takk for alle oppmuntringer, jeg dksl prøve og ikke bekymre meg så mye neste gang [emoji6][emoji4]
Der er vi vel innom ofte alle vi gravide? At vi blir redd? Jeg har følt lite bevegelse siste uken og har vert super bekymret. Har vert på ul i dag og sett drømmeprinsen. Alt var bra.Ingen grunn til bekymring heldigvis. Tok frem droppler og fant hjertelyd mye fortere enn før! For en DEILIG lyd!! [emoji4] Tusen takk for alle oppmuntringer, jeg dksl prøve og ikke bekymre meg så mye neste gang [emoji6][emoji4]
Ja vi er nok det! =) Gratulerer med prins i magenDer er vi vel innom ofte alle vi gravide? At vi blir redd? Jeg har følt lite bevegelse siste uken og har vert super bekymret. Har vert på ul i dag og sett drømmeprinsen. Alt var bra.

TakkJa vi er nok det! =) Gratulerer med prins i magen![]()