Engstelig..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Har fra uke 13 kjent "kiling" på innsiden av magen, der trusekanten er.. Og vert ganske sikker på at det var babyen... men de siste dagene har jeg ikke merket noen ting.. Blir en smule engstelig kjenner jeg...
kjenner dere babyen hver dag?

Hei,
jeg har hatt flere dager hvor jeg ikke har kjent noe som helst. Og så plutselig nå har det begynt igjen. Kan nok variere litt når det enda er så tidlig.

Her gikk det en uke mellom jeg kjente første bevegelse til jeg kjente det igjen.. Er helt vanlig at man ikke kjenner liv daglig til å begynne med :)

Har gått dager imellom her også. Dessverre vanlig så tidlig i svangerskapet:-(

Jeg ville ikke engstet meg.. Det er fortsatt tidlig i svangerskapet.. ;) 

Ser du skal på UL i morra!! Heldiggris. Lykke til!! :)

okei, da får jeg bare innstille meg på at alt er i den skjønneste orden inni der :-)

Skal på UL i morgen ja, spennende! :-D

Det er enda lenge til man bør forvente å kjenne bevegelser hver dag :) stress ned. Her kan jeg kjenne noe flere dager på rad, og så går det en dag eller tre før jeg kjenner noe igjen :)

Etter første gangen jeg kjente noe her så gikk det en uke til neste gang. Så har jeg kjent litt en dag og nye dager uten noenting.

For 9 dager siden var jeg sikker på at jeg endelig ville begynne å kjenne liv skikkelig for da var det to dager med hektisk, merkbar, aktivitet i magen.

Når jeg reiste til ultralyd i dag, etter 9 dager uten den minste antydningen til liv så var jeg mer redd enn jeg gledet meg.

Det jeg fikk se var en krabat så aktiv at legen bare ristet på hodet. Nesten umulig å få til målinger for hun spant rundt konstant. Definitivt masse liv, men jeg kjenner fortsatt ingenting.

Det sies vel at det først er fra uke 24-25 at man skal regne med å kjenne noe hver dag, så vidt jeg husker...?

Uff ja er lett og bli smårar i hodet... kjente noe to dager på rad for 8 dager siden, så ingenting.... :( da går dagene seint. Fornuften er jo tilstede innimellom men frykten er så pyton! Blir så fint med ul uke 17 om en uke!

Helt sikkert ikke noe å bekymre seg for! 

Masse lykke til i morgen og husk å oppdatere oss

Kjenner svært lite jeg:(. Men hørte jo hjertelyden for en ukes tid siden, så regner med at det går bra inni der selv om jeg ikke kjenner noe. Alt er sikkert bra. Heldig som har ul i morgen. Lykke til!

Back
Topp