engstelig mor

*Supermamma*

Forelsket i forumet
er det noen der ute som har samme opplevelse som meg??

jeg ble mamma for snart 10 år siden, og i 9 mnd fikk jeg akutt svangerskapsforgitning som resulterte i innleggelse i all hast og jeg fikk eklampsi (kramper) og sluttet å puste slik at de måtte ta keisersnitt i full fart. Denne opplevelsen har gjort at jeg ikke har fått flere barn selvom jeg har utrolig lyst på en liten en, og nå mer enn noen gang hehe. Jeg er kjemperedd for at dette skal skje neste gang jeg blir gravid også så derfor har jeg latt det være...noen her inne som har noen ord å dele med meg i denne situasjonen, noe som kanskje kan betrygge meg?? Har lest masse om dette flere steder, men blir ikke klok på infoen jeg finner..noen sier at man vil få det igjen ved vært svangerskap, mens andre sier det er mindre risiko. HJELP!!

Uff hørtes ikke godt ut og trist at du måtte
oppleve det men kan ikke legene si litt om det og om det
evt er stor fare for det igjen hvis du vil ha en til?
Har ikke vært bort i det før så kan ikke si så mye mer
men lykke til og håper du får svar.

jeg har vært hos flere leger og de sier at jeg sansynligvis vil få dette igjen, men er jo flere år siden jeg snakket med legen om det nå da så jeg bør kanskje ta en ny samtale...

de skriver og sier så mye forskjellig syns jeg så jeg vet ikke hva jeg skal stole på liksom..

takk for tilbakemeldinger :)

ville og forhørt meg med jordmor og evt fødeavd der du bor
og sant som du sier er jo en del år siden og ting forandrer seg
og man vet nok mer i dag en da.

jepp, skal ta kontakt med jordmor og fødeavd så får jeg håpe jeg får noen betryggende svar så jeg kan få en baby til:) er såååå koselig med barn!

Back
Topp