Engler og Demoner

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Ja glemte heilt å fortelle om den..[8|][8D]

Den handler om at paven er død og skal erstattes, å om kampen om hvem som skal bli den neste.
I tilleg til en bombe som eg plasert i vatikanet å må stoppes..

Det var en spesiell film, veeldig mye informasjon på kort tid, den krever du har hode med deg for å få med deg alt.. Sat et kvarter før eg sjønte at jaa det er det det går ut på.. Men ein KNALL GOD film for dei som liker sån film å inntreserer seg for det. Spenning hele tiden (syns hvertfall eg)..
Likte du Da Vinci Koden liker du nok denne også..[:)] 

Noen som har lest bøkene foresten ? eg har bare lest Da Vinci Koden å klarte ikkje legge den fra meg..
Skal hjøpe den nye å siste nå "det tapte symbol" tror eg den het.. å om eg orker skal eg lese engler og demoner også..[;)]

Så bra at den var bra! Jeg elsker sånne filmer, men sambo hater dem så spørs om jeg må se den alene... [&:]
Jeg har lest Da Vinci-koden og Engler og demoner ja. Kjempebra bøker!
Skal lese Det tapte symbol også, men har jo ikke tid til å lese akkurat nå.. Er så mye annet jeg driver med. [:)]

ORIGINAL: MammanTeOlai

Så bra at den var bra! Jeg elsker sånne filmer, men sambo hater dem så spørs om jeg må se den alene... [&:]
Skal lese Det tapte symbol også, men har jo ikke tid til å lese akkurat nå.. Er så mye annet jeg driver med. [:)]

Eg er veeldig fasinert av dette her..[8D][;)] å skulle ønske det fantes 100 til filmer om lignende..
Sambo likte heller ikkje så godt filmene han sovna en haltime inni filmen [8D]

Eg sa til bestefaren min når eg leste DVK at eg leste den å han spurte koffer eg leste sånt dritt [8D] Ja han er superkristen, å syns den boka er en skam [8|]

ORIGINAL: MinKO

Eg er veeldig fasinert av dette her..[8D][;)] å skulle ønske det fantes 100 til filmer om lignende..

Eg sa til bestefaren min når eg leste DVK at eg leste den å han spurte koffer eg leste sånt dritt [8D] Ja han er superkristen, å syns den boka er en skam [8|]

Hehe den er vel litt kontroversiell blant de kristne ja... [;)] Har lest DVK to-tre ganger jeg. Oppdager og lærer liksom noe nytt hver gang. Sånn sett er bøkene mye bedre enn filmene.

ORIGINAL: MinKO

Hehe den er vel litt kontroversiell blant de kristne ja... [;)] Har lest DVK to-tre ganger jeg. Oppdager og lærer liksom noe nytt hver gang. Sånn sett er bøkene mye bedre enn filmene.

Ja den går jo mot alt dei tror på [:)] Ja kan godt tenke meg det at du oppdager nye ting.. Syns også bøkene (elle boka[8D]) var mye bedre en filmen.. Husker eg var en smule skuffa første gang eg såg DVK for boka var jo såå mykke bedre, men med EogD har eg jo ikkje lest boka først så kansje du ikkje syns den er god siden du har lest boka først [:D]

Anbefaler alle bøkene til Dan Brown! En av de beste forfatterene jeg har lest. Boka Engler og Demoner er best, men de andre er også veldig gode. Iskaldt bedrag er god. Hadde vært interressant om de lagde film av den også.

Ble skuffet over filmen DaVinci koden, men hadde jo lest den boka lenge før filmen kom. Filmatiseringen av Engler og Demoner ble jo veldig bra! Veldig lik boka.

Back
Topp