Englemammaer..

LeCarpeDiem

Flørter med forumet
Ser det er flere englemammaer her, inkludert meg selv. Er dere medlemmer av LUB?

Har dere mange barn fra før? <3

Jeg har en røver på fem og en englejente. <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg meldte meg inn litt forskjellige plasser etter vi mistet jenta vår. Men har ikke vært aktiv.. jeg har en gutt på 4 år og en englejente som ville blitt 1 år i juli...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg er med på noen av arrangementene til LUB, så tenkte bare at vi kanskje 'vet av' hverandre hvis det er noen som er aktive der. ;)

Hvordan blir det nå da, skal du ha ekstra oppfølging eller blir det som vanlig?

Jeg meldte meg ikke på noe. Får tidlig ultralyd. Fikk spm om fostervannsprøve og morkaketest, men takket nei. Syns risikoen er for stor. Skal kunne avdekke det jeg hadde sist med ultralyd

Hvordan blir det nå da, skal du ha ekstra oppfølging eller blir det som vanlig?

Jeg får veldig god oppfølging av både lokal sykehuset og av rikshospitalet denne gangen. Så det blir ikke som vanlig, heldigvis! :) da hadde jeg ikke turt å gå gravid igjen tror jeg!
Hvordan oppfølging får du da?

Jeg har ikke vært hos legen enda, synes det er litt tidlig. Men vet at jeg har rett til utvidet undersøkelse. Det blir spennende, er sikker på at jeg vil ta fostervannsprøve, det har jeg gjort ved begge forrige svangerskap, og føler meg veldig trygg på det. Men vi er ulike, så det er jo ulikt hvordan vi tenker rundt dette.

Kommer vertfall til å takke ja til tidlig ultralyd! ;)

Jeg har ikke vært hos legen enda jeg heller. Men skal om 1,5 uke:)
Også får jeg tidlig ul samme uka på sykehuset:) men da er jeg 7 + 6 så håper de kan se noe:)

Så spennende!! jeg skal ringe legen neste uke, må bare la dette synke litt inn i løpet av helgen tror jeg.. Hehe

Så spennende!! jeg skal ringe legen neste uke, må bare la dette synke litt inn i løpet av helgen tror jeg.. Hehe

Hehe.. ja det er sikkert lurt:)
Jeg måtte ringe sykehuset med en gang testen ble positiv. For han gynekologen jeg vil til er så veldig opptatt. Så det tidligste jeg kunne få time var 7+6, og da ringte jeg i uke 3+4..

Back
Topp