Adia Glad i forumet 29 Okt 2007 #1 Så i en annen tråd her at det var en del som håpet å få og ønsket seg englebarn-smykke. Har dere noen link, eller noe?? Har ikke sett de, jeg!
Så i en annen tråd her at det var en del som håpet å få og ønsket seg englebarn-smykke. Har dere noen link, eller noe?? Har ikke sett de, jeg!
Adia Glad i forumet 29 Okt 2007 #3 ORIGINAL: unemoren har du prøvd å goggle det??? Ja, men fikk bare opp innlegg fra forskjellige barne-forum! [8D]
ORIGINAL: unemoren har du prøvd å goggle det??? Ja, men fikk bare opp innlegg fra forskjellige barne-forum! [8D]
Adia Glad i forumet 29 Okt 2007 #8 Stilige!!!!!! *ønske seg sånn* Er det noe alle gullsmeder har, eller en bestemt kjede, eller noe?? Kan jo hinte litt til min kjære... [:D]
Stilige!!!!!! *ønske seg sånn* Er det noe alle gullsmeder har, eller en bestemt kjede, eller noe?? Kan jo hinte litt til min kjære... [:D]
MammaentilMira Forelsket i forumet 29 Okt 2007 #9 Ja de er skikkelig fine... Ønsker meg sånn jeg å[;)] De har dem på de fleste gullsmeder tror jeg.
Litle Lady Glad i forumet 29 Okt 2007 #10 Er d noen spes. plass man må kjøpe dem, el kan man kjøpe de hos alle gullsmeder? noen som hvet?[:)] Var jo så søte da..[;)]
Er d noen spes. plass man må kjøpe dem, el kan man kjøpe de hos alle gullsmeder? noen som hvet?[:)] Var jo så søte da..[;)]
jente*jente*? Forelsket i forumet 29 Okt 2007 #11 Skulle si til samboeren min i går at det var ett ønske[:D], etter at jeg også leste at noen her ønsket seg det. Er så fine.
Skulle si til samboeren min i går at det var ett ønske[:D], etter at jeg også leste at noen her ønsket seg det. Er så fine.
L lillelam Forelsket i forumet 29 Okt 2007 #12 http://www.luca-shop.no/nyheter.htm sniker litt her jeg.. her har de mange fine smykker .. ikke er de like pragende som englebarn smykkene heller.. men det er jo smakssak[:)]
http://www.luca-shop.no/nyheter.htm sniker litt her jeg.. her har de mange fine smykker .. ikke er de like pragende som englebarn smykkene heller.. men det er jo smakssak[:)]