Engelsk oppskrift.

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Er det noen som er flinke til å oversette engelske oppskrifter?

Hvis ja, kan dere hjelpe meg med rad 4 på dette bilde. [emoji4]

20180419_202639.jpg
 
Strikk to masker. Med garnet mot deg, flytt en maske over som om du skulle strikket den vrang, legg garnet tilbake. Og så videre. Må nesten bare prøve. Hvilken del er det det stopper på?
 
Strikk to masker. Med garnet mot deg, flytt en maske over som om du skulle strikket den vrang, legg garnet tilbake. Og så videre. Må nesten bare prøve. Hvilken del er det det stopper på?
Det er egentlig hele rad 4.

Trodde jeg kjøpte med norsk tekst.
 
Engelsk oppskrifter er gjerne sånn.

Men bare prøv. Slip er å stikke pinnen gjennom som om du skulle strikket , men bsre øa den gli over. Purlwise er altså som om du skulle strikket vrang. Men bare prøv. Gjør en ting om gangen .du ska på et vis felle dem. Og legge opp nye.

Bsre gjør en og en ting utrn å tenke lenger frem. Engelsk oppskrifter er obettydelige egentlig
 
Engelsk oppskrifter er gjerne sånn.

Men bare prøv. Slip er å stikke pinnen gjennom som om du skulle strikket , men bsre øa den gli over. Purlwise er altså som om du skulle strikket vrang. Men bare prøv. Gjør en ting om gangen .du ska på et vis felle dem. Og legge opp nye.

Bsre gjør en og en ting utrn å tenke lenger frem. Engelsk oppskrifter er obettydelige egentlig
Er på rad 4 nå. Så får prøve det i kveld. [emoji6]

Takk for hjelpen. [emoji4]
 
Ett spørsmål til. Hehe

Har kommet der man skal cable cast on (cast om 3 sts).

Skal jeg legge opp 3 masker på en hjelpepinne? Og når skal jeg strikke de?

Eller skal jeg legge de opp på høyre pinne?
 
Ett spørsmål til. Hehe

Har kommet der man skal cable cast on (cast om 3 sts).

Skal jeg legge opp 3 masker på en hjelpepinne? Og når skal jeg strikke de?

Eller skal jeg legge de opp på høyre pinne?

Google cabel cast on, så kommer det filmer.
 
Går sikkert fint.
 
Back
Topp