Usj, man blir så skuffet og såret når noen oppfører seg annerledes enn hva man forventet..
Og man vil jo gjerne at kjæresten/mannen sin skal bli den beste pappaen, og når han da viser lite interresse nå, så lurer man jo litt på vordan det blir etterpå når ungen er født..
Mannen min var litt interressert, men ikke veldig, den første gangen. Jeg fant frem bøker ol, men han leste ingen. denne gangen har han helelr ikke elst, selv om han sier at han vil..
Denne gangen vet jeg jo at han er litt avholdende til svangerskapet fordi vi har opplevd det vi har gjordt. Vi har snakket litt om det, og han sier han er skremt, både med tanke på graviditet og fødsel.
Både jeg og han har beskyttet oss selv i lang tid med å ikke forholde oss helt til Lille Glede. Ikke turt å ta kontakt og erkjenne at hun faktisk lever inni der. Jeg har kommet et stort steg videre der nå, men han har problemer med det enda..
Men nå har han ihvertfall turt å begynne å ta på magen og dt er et stort steg for han. Forrige gang fikk vi jo streng beskjed om å IKKE røre magen, da det kunne stimulere kynnerne/riene.. Så å kose på magen var fremmed for os begge.
Når det kommer til innkjøp og planlegging av rom er han veldig avventende.. synes vi skal vente litt til.. Og sjelden han tar opp ting ang Lille Glede.
Kontroller har han vært med på (de han har kunnet være m på iforhold til jobb).. Det vil han faktisk selv.
Jeg aner ikke hva du kan gjøre for å få han mer interressert.. At han blir sint/irritert når du spør er jo ike noe særlig.. Håper du får han emd på det kurset!
Lykke til!