Engasjerer mannen seg i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
nja... han var med på en del kontroller med de 2 første.. :) blir nok ikke like "aktiv" denne gangen. Men han er me på vogn valg, og egentlig alt av ting vi trenger ;) så tenker det er engasjemant?? :P og har bedt meg slutte tenke på ting sm han vet jeg blir lei meg av : " du er gravid nå, prøv å slappe av " :Heartred

Ja, mannen overrasker meg. Dette er jo vår tredje, men han virker nesten mer engasjert nå enn de andre gangene. :D
Kanskje han kompenserer for min manglende altoppslukenhet denne gang :P

Nei, vil ikke påstå at han er engasjert. Hehe.. er vanskelig for ham å forstå enda, det tar nok litt lengre tid å venne seg til for ham. Men merket at han ble stolt på UL når han så hvor kraftige bevegelser barnet hadde. :)

Ja, det gjør han :) forrige fødsel gjorde nok at han fikk en liten vekker for hva det egentlig innebærer, og hvilket utfall det kan få. Han er fantastisk :)

Ja, han er svært engasjert. Har vært med på alle gynekologtimer, sykehus osv untatt en eneste gang. Og da hadde han kjempedårlig samvittighet.. Han som er mer opptatt enn meg av å skulle begynne å planlegge for barnerom, osv pluss opptatt av å begynne å kjøpe utstyr. Men jeg setter meg mest inn i valg av vogn og slike detaljer.
Tror han var mer skuffet enn meg da vi ikke fikk vite kjønnet på UL igår....

Medium. Men det er jo ikke så rart, blir mer virkelig når det går an å kjenne spark.

Ja, han er vel det vil jeg påstå. Han er kanskje ikke den som sitter å oppsøker info, men lytter interssert når jeg tar opp diverse ting og fakta og sånn :)

Tja. Engasjert som i at han pusser opp barnerommet og mye annet. Og koser med magen og legger hodet inntil :) Men alle detaljer har han mindre interesse av :P Litt vanskelig å forstå tror jeg :)

Nope, veldig lite engasjert, vil helst ikke forholde seg til det tror jeg..

Høres litt trist ut, men visst det er første så har jeg venniner som har hatt samme problemet.. Litt nervøs for hva som skal skje og at det ikke helt har gått opp for..

Håper det endrer seg, slik du slipper å gå igjennom svangerskapet alene.

Litt både-og enda, vet sv erfaring at han blir mer engasjert lenger ut når ting er mindre diffuse ;p

Ikke så engasjert denne gang som forrige. Sist satt han med gravidboken og leste høyt "til far" sidene uke for uke :) nå er det ikke så lenge siden vi var igjennom dette, så det blir mest repetisjon.

Ikke veldig engasjert ennå, men det er nok mye pga at han har mer enn nok med å ta seg av unger og hus. Blir nok mer engasjert når det nærmer seg, og av erfaring så vet jeg at han blir superpappa når den lille kommer ;-)

Høres litt trist ut, men visst det er første så har jeg venniner som har hatt samme problemet.. Litt nervøs for hva som skal skje og at det ikke helt har gått opp for..

Håper det endrer seg, slik du slipper å gå igjennom svangerskapet alene.
Neida, tredje runden vår så han vet hva som venter og sånt. Han har vært med på ul to ganger da, så han er ikke helt fraværende, heldigvis.

Her er min helt i hundre. Nesten mer enn meg, vil jeg si;)
Er med på alt han har mulighet til, og tar barna når jeg er dårlig. Så dette lover godt denne gangen og:)

Ikke veldig engasjert. Litt skuffet. Regner med det blir det samme denne gangen som sist. Han tar seg av alt på slutten og blir min tjener under og etter fødsel ☺helt ok.

Ikke veldig engasjert enda, men er sikker på at det kommer. Vi mista en i mars. Oppdaget ikke det før i uke 11. Med den var han i hundre fra dag en, det gikk nok like mye eller kanskje mer inn på han at vi mistet førstemann. Nå holder han igjen.

Back
Topp