Engasjerer mannen seg i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Eller er han fraværende?

Hva med kontroller, er han med der?

Ja jeg vil jo si det. Han er med når han kan på ultralyd men ute det er drt jo ikke vits

Min var med på alt av kontroller med første, men stort sett bare ul og en gang eller to helt til slutt etter det. :)

Han har vært veldig engasjert hittil og jeg satser på at han fortsetter og være det :) Kontroller har han vært med på også:)

Han engasjerer seg her, er med på ul kontrollene :) Jeg er på kontroll på sykehuset hver tredje uke, så alle er han ikke med på :)

Totalt fra fraværende ;)
Det var han i de forrige sv.skap og.
Var med på oul og fødsel - thats it!

Syns han kunne vist meir interesse....
Men trur nok da kjeme når magen/spark og bevegelse blir litt meir tydleg:) Eg har vert på legekontroll 2 gongar utan han. Han var med på ul og skal vera med på jordmor kontroll:)

Denne gangen har han ikke vært med på noe kontroller enn så lenge, og skal selvfølgelig være med på oul. Men ser ikke helt vitsen med at han skal være med til jm og lege, det er jo mest snakk om hvordan jeg har det osv, og det snakker vi jo om hjemme;) Så han er vel ikke så veldig engasjert.. Men det passer meg utmerket enn så lenge, da jeg er ganske avslappet angående dette jeg også;)

Mannen? Jeg er ikke så belasta på den fronten. Men kona insisterer på å være med på alt som er å være med på. Og det er jo fint :-)

Han har vært med på ultralyder, men ikke kontroller (siden han har vært offshore). Jeg går vare til fastlegen og ikke jordmor, og vet ikke om han hadde fått så mye ut av å bli med. Jeg har ihvertfall ikke noe behov for at han blir med :P

Samboer er veldig engasjert :-) er med på det meste av kontroller og var med på oul :-) er vår første så er veldig nytt og spennende for oss begge ❤️

Han er intr i meg og magen, stryker og viser omsorg. Skal bli med på UL neste uke, ellers til lege/jordmor er d jeg som går, handler jo mest om meg og d snakker vi jo om hjemme. Vi har d fint <3

Spør og graver om alt, vil at jeg alltid skal si om det er noe jeg tenker på, bekymrer meg for. Er med på shopping av utstyr. Er med på alle kontrollene så lenge han har mulighet til det :) Kommer ofte og tar meg på magen for å kjenne etter spark, og snakker til bebis :)

Njaaa..Han er ikke typen som engasjerer seg så veldig når baby er i magen. :) Han er selvsagt med på ordinær UL og slikt, men ellers så er det ikke sånn at han stryker meg på magen. Men han kjenner jo gjerne etter når baby sparker, men enn så lenge har jeg bare kjent på utsiden en gang, og det var veldig svakt, så det får vente litt lengre. :)

Engasjerer seg for magen og hvordan jeg har det :) Skal selvsagt bli med på oul, også får vi se om han blir med til jordmor. Han blir med om jeg sier han må det, ellers så går jeg nok alene :) Han spør om jeg kjenner spark, og tror han gleder seg til han kan kjenne det på utsiden :) <3

Veldig engasjert, er med til jm og lege. Han koser og snakker til magen, og det gjorde gang ikke med storebror ;)

Nja, han er vel ikke leke engasjert som meg, men nå har jo jeg et annet forhold til babyen enn det han har, i og med at babyen er i magen min :P Men han var med på oul og han ble også litt begeistret igår kveld da han kjente jenta vår sparke for første gang :)

han er jo engasjert med å kjenne på spark, snakke om baby, planlegge osv...
men synes ikke akkurat at han trenger å være med på kontroller. Det er jo jeg som bærer babyen, og min urin, mitt blodtrykk osv som skal måles.. jeg oppdaterer han bare med hvordan det gikk. Så er han med på ultralyder osv..

;)

Jeg bytter uker hver lørdag, så ila helgen har vi fast tradisjon med at jeg leser høyt om den uken vi er i. Det er koselig :)
Og iblant finner vi frem angelsounden og lytter til hjertelyden sammen. Men det gjør vi uhyre sjeldent av hensyn til babyen.

han er jo engasjert med å kjenne på spark, snakke om baby, planlegge osv...
men synes ikke akkurat at han trenger å være med på kontroller. Det er jo jeg som bærer babyen, og min urin, mitt blodtrykk osv som skal måles.. jeg oppdaterer han bare med hvordan det gikk. Så er han med på ultralyder osv..

;)

Jeg bytter uker hver lørdag, så ila helgen har vi fast tradisjon med at jeg leser høyt om den uken vi er i. Det er koselig :)
Og iblant finner vi frem angelsounden og lytter til hjertelyden sammen. Men det gjør vi uhyre sjeldent av hensyn til babyen.

Sånn jeg/vi tenker også :) Ser ikke helt grunnen til at han skal bli med når blodtrykket måles, eller noe annet :)

Back
Topp