Engasjerer du deg i diskusjoner på feks Facebook?

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Jeg kjenner noen ganger at jeg blir såå engasjert i ulike diskusjoner på Facebook, leser alle kommentarer og blir ofte irritert på flere av de. Som regel klarer jeg å holde meg fra å kommentere men de rundt meg får gjerne høre det.

Hvordan er dere? Kommenterer dere? Lar dere være å svare? Eller kanskje noen ikke bryr seg i hele tatt?

Siste diskusjon jeg kjente jeg hissa meg over var en reportasje fra kk om noen mødre som gav barnet flaske og det ble DEN diskusjonen under om amming/flasker og diverse. Så var det en MANN som skikkelig rakka ned på MME og jeg kjente jeg kunne ha ristet hele mannen.. hormoner kanskje :scratch
 
Jeg svarer skjelden, men kan oft bli litt oppgitt over svarene til folk ja... Er generelt ikke glad i "politi" på nettet. Folk som må kommentere alle andre uten å reflektere over at man muligens har litt forskjellige utgangspunkt eller ikke all fakta...
 
Unngår de fleste diskusjoner, for enkelte folk er jo helt gal selv om de bruker fullt navn og alt:wideyed: Orker ikke trolling og styr... Og jeg blir så lett provosert, så da er det bedre å gjemme det:hilarious:

En venninne av meg "bombet" facebook med alt mellom himmel og jord som handlet om det å være mamma. Så da jeg var midt i IVF-sirkuset blokkerte jeg oppdateringene fra hun:p Det ble litt for mye for meg, og rett og slett ødeleggende for humøret mitt.
 
Må rett og slett holde meg unna, blir alt for provosert av endel kommentarer og svar. Spesielt de som ikke kan se en sak fra flere sider.
 
Jeg blir veldig provosert og irritert når folk er idioter på nettet. Min svigermor er verst. Hun tar alt veldig personlig. Jeg har nå gått så langt at jeg har blokkert henne på facebook.
 
Jeg finner stor underholdning i å se på kommentarfelt på Facebook/nettaviser men jeg kommer aldri til å kommentere. Rett og slett pga mye som skrives er så utrolig tåpelig. Jeg er veldig for at folk har ulike meninger, men det er så mange troll der ute som finner stor glede i (virker det som) å provosere. Det klarer jeg bare ikke ta seriøst, og hadde jeg deltatt i en diskusjon der det kom flere lavpannede svar hadde jeg blitt så sint å provosert at det er best å holde seg unna. Går ikke an å ha en saklig diskusjon med idioter! (Som mange fremstår som i div kommentarfelt)
 
Jeg blir veldig provosert og irritert når folk er idioter på nettet. Min svigermor er verst. Hun tar alt veldig personlig. Jeg har nå gått så langt at jeg har blokkert henne på facebook.
Høres fornuftig ut, hadde gjort det samme ettersom dere skal jo forhåpentligvis ha et fungerende forhold irl!
 
Er godt å høre jeg ikke er alene om å bli engasjert/provosert av enkelte! Noen er ganske underholdene til tider også, har ledd flere ganger :hilarious: men ja, har også måttet både slette noen og blokkere noen som har irritert meg litt for mye :meh:
 
Eneste kommentarene jeg kommer med i sånne situasjoner er "*Finner frem popcorn*" ;)
 
Leser noe, men svarer aldri da det ofte er usaklig og ikke vits å kommentere.
 
God underholdning å lese alt folk får seg til å skrive. Men blir provosert og, men klarer å la ver å kommentere heldigvis.
 
Noen ganger kommer helt ann på diskusjonen. Noen er jo ikke poeng i å diskutere med fordi de hisser seg så grådig opp
 
Jeg har noen ganger sååååå lyst til å svare. Men gjør det aldri på Facebook. I tillegg nå i disse valgtider, har jeg lyst til å unfriende en god del av de jeg er "venn" med der
 
Back
Topp