engangsstønad

perle84

Forelsket i forumet
 jeg lurer på om det er flere som har søkt om det og om dere har fått brev fra nav om bekreftelse på motat søknad? i mitt brev stod det at behandlings tid var 3 måneder. sto det det i deres brev å ? og om dere har fått utbetelt stønaden og hvor lang tid det eventuelt tok?
Takk på forhånd [:)]

ORIGINAL: perle84

jeg lurer på om det er flere som har søkt om det og om dere har fått brev fra nav om bekreftelse på motat søknad? i mitt brev stod det at behandlings tid var 3 måneder. sto det det i deres brev å ? og om dere har fått utbetelt stønaden og hvor lang tid det eventuelt tok?
Takk på forhånd [:)]

Japp ej he søkt. Sto dei sku behandle den so fort som mulig og seinast innen 2 mnd.. Ditta brevet fekk ej tidligere i veka. I dag fekk ej tilbakesendt søknaden fordi ej ha glømt å krysse av på nokke[&:] Typisk! So da held dei vel på med den no[:)]

Eg fikk beskjed om at sidan eg visste med sikkerheit at eg hadde krav på eingangsstønaden, så kunne eg forvente at den vart utbetalt innan ei veke etter - for den skulle det ikkje vær behandlingstid på som andre søknada! [&:]
Håpa no for guds skyld dette stemmer - men eg har no mine tvil..

Jeg søkte den 22. februar og pengene var på konto hos meg rundt 2.mars [:D] Ikke lange behandlingstiden her i Kr.sand med andre ord [:D]

Jeg fikk beskjed om at behandlignstiden var 4 uker, så har jeg fått brev om at søknaden er ferdig behandlet, og skulle fått den 09 mars. Har ikke sett noe til den.. får ringe imorgen! 

jeg fikk svar nå tidligere i uka.. behandlingstiden var 4uker sto det... Men ringte og snakket me di og fikk beskjed om at utbetalingen sjedde 23mars så får vente og se [:D]

Æ har søkt om det.... levert inn terminbekreftelse og alt. MEN, trur dokker ikke at de har klart å rote det bort?? [:@] Hadde det ikke vært for at jeg var der å spurte om den var registrert så hadde jeg ikke fått vite noe som helst. Så nå må jeg søke på nytt[:@][:'(]

Jeg leverte søknaden en mandag og fikk bekreftelsen på mottat søknad samme uke. Uka etterpå fikk jeg vedtaket om at alt var i orden og at jeg får pengene 24mars.

jeg skal ikke søke på leeenge enda.. vil ikke ha pengen før jeg får jenta[:)]

Back
Topp