Engangsstønad

Snuppeluppe

Gift med forumet
Som jeg har fortalt dere før, så har jeg søkt Engangsstønad, og fikk beskjed om at det nok tar 2 mnd før jeg får pengene.
Ringte NAV i dag, og de har ikke begynt å behandle søknaden min engang! Fikk fortsatt beskjed om at det nok tar 2 ja, kanskje 3 mnd [:@]
Hallo da, da kan det jo hende lillegutt er født alt! Blir så irritert! Nabo kommunen min Drammen, utbetaler pengene 2-3 uker etter at man har søkt. Rart det skal være så forskjell på NAV. Redd for at vi ikke får handlet inn det lilemann trenger før fødsel [:(]

spent jeg også på når eg får utbetalt de pengene...redd fødselen er overstårr før de kommer og det er jo dumt,hadde vært greit å få handla inn litt før lillegutt kommer...[&o]

Oj.. jeg søkte for ca 2 uker siden... og har alt begynt å vente på pengene.. kan da ikke ta så lang tid som du har fått beskjed om vanligvis vel??!! Da kan det blli litt krise her ja.[&:]

ORIGINAL: elber13

Oj.. jeg søkte for ca 2 uker siden... og har alt begynt å vente på pengene.. kan da ikke ta så lang tid som du har fått beskjed om vanligvis vel??!! Da kan det blli litt krise her ja.[&:]

Håper ikke det tar så langt tid som jeg fikk beskjed om, nei. Da blir det vanskelig her [&:]
Krysser fingrene for at de tar til fornuften, og betaler ut pengene i løpet av september hvertfall.

ORIGINAL: merete_80

NAV kan bruke laaaaaaang tid!! Helt håpløst!!

Back
Topp