Engangsstønad

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg har attføring så jeg får bare engangstønaden..det jeg lurer på er:

Når alt av babyutstyr er betalt er resten av pengene mine da eller??
Er det dårlig gjort av meg å dele den opp det året jeg har perm å ha rundt 2500kr mnd sånn at jeg kan bruke litt penger på meg selv??[:)]

Vi skal leve på samboer sine penger det året[;)]

Litt messy innlegg men[:D]

hele engangsstønaden er din;) syns de var en genial måte å gjøre de på;) var slik jg oxo gjorde de..[:D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

Det er DET DU SKAL BRUKE PENGENE PÅ![:D]

hehe.. Alle tror de skal bruke 33 000 på barneutstyr.. Noe som er FEIL![:)]

Okey...da deler jeg de opp å har litt hver mnd...så slipper jeg å mase om penger av sambo,gruuuuuuuer meg til det...ikke ha mine penger...fuck[:'(][:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Det er DET DU SKAL BRUKE PENGENE PÅ![:D]

hehe.. Alle tror de skal bruke 33 000 på barneutstyr.. Noe som er FEIL![:)]

Okey...da deler jeg de opp å har litt hver mnd...så slipper jeg å mase om penger av sambo,gruuuuuuuer meg til det...ikke ha mine penger...fuck[:'(][:)]

Lurt lurt[;)]

Ja ganske smart...men noen som vet om trygdekontoret kan dele den opp for meg eller må jeg gjøre det selv...? Slik at de utbetaler meg rundt 2500kr pr mnd[;)]

Ja, de kan betale ut alt med en gang, eller dele det opp i mindre summer [:)] Jeg valgte å få alt på en gang, og angrer på det!

ORIGINAL: badekar

Ja, de kan betale ut alt med en gang, eller dele det opp i mindre summer [:)] Jeg valgte å få alt på en gang, og angrer på det!

Je fikk ikke delt opp den stønaden, spurte om dt for ville ikke ha så mye på konto..[8D]
da sa de bare at de måtte betale ut alt med en gang[&:] så dt var domt syns je....
For ville hatt dt delt opp...

Men du får hele stønaden [:D]

Back
Topp