Engangsstønad

Kalihk

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har søkt om engangsstønad,gjorde det mandag 8 juni med hjelp fra ei på Nav..Noen som vet hvor lang tid det kan ta i trondheim (NAV heimdal) ? Noen som har fått allerede ? :)

Søkte i Oslo, står 4 ukers behandlingstid her, men jeg søkte på en tirsdag, fikk pengene onsdagen uka etter :-)

Søkte i Oslo, står 4 ukers behandlingstid her, men jeg søkte på en tirsdag, fikk pengene onsdagen uka etter :-)

Wow så fort :) har venta i 3 uker jeg nå.. Håper behandlinga er snart ferdig

Sålenge engangsstønaden kommer i rimelig tid før fødsel så er det vel ikke noe problem? :)

Sant det,føler bare jeg har dårlig tid til å få kjøpt inn ting .. Er en del som skal gjøres ;) pluss jeg ska ha ks før termin :)

Sommertid vettu og færre på jobb, samfunnet stopper opp litt da....:cool:

Sommertid vettu og færre på jobb, samfunnet stopper opp litt da....:cool:

Ahh sant det..tenkte ikke over det...men har venta 3 uker nå,håper det kommer uka her :)

Ahh sant det..tenkte ikke over det...men har venta 3 uker nå,håper det kommer uka her :)
Har du ringt inn og hørt? Om de har mottatt søknaden riktig og om status i saken. Veldig kjedelig om du venter og de ikke har registrert søknaden en gang... Feil skjer overalt.

Jeg søkte 24.juni og fikk pengene 29.juni (Østfold) :) Det sto at søknadstiden var 4 uker, men det gikk unna :)

Har du ringt inn og hørt? Om de har mottatt søknaden riktig og om status i saken. Veldig kjedelig om du venter og de ikke har registrert søknaden en gang... Feil skjer overalt.

Prøvde å ringe idag men trur det var for sent,ingen tok den. Men på Nav.no står det at den er under behandling ... Synes bare det tar utrolig lang tid .. :P

Jeg søkte 24.juni og fikk pengene 29.juni (Østfold) :) Det sto at søknadstiden var 4 uker, men det gikk unna :)

Wow så fort :P men du søkte sikkert elektronisk ;)

Prøvde å ringe idag men trur det var for sent,ingen tok den. Men på Nav.no står det at den er under behandling ... Synes bare det tar utrolig lang tid .. :P
Hadde jeg prøvd igjen på mandag, kanskje de venter på opplysninger du kan fremskaffe... Uansett høre hvorfor det tar tid. Blir jo bare spekulasjoner fra vår side... :-)

Hadde jeg prøvd igjen på mandag, kanskje de venter på opplysninger du kan fremskaffe... Uansett høre hvorfor det tar tid. Blir jo bare spekulasjoner fra vår side... :-)

Tror ikke de trenger mer opplysninger .. Jeg og ei fra Nav gjorde søknaden sammen og hu sa alt var ok da hu tok den.. Får ringe igjen mandag :)

Back
Topp