Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan se her hva som er vanlig behandlingstid i ditt fylke
Søkte i Oslo, står 4 ukers behandlingstid her, men jeg søkte på en tirsdag, fikk pengene onsdagen uka etter
Sålenge engangsstønaden kommer i rimelig tid før fødsel så er det vel ikke noe problem?
Ja, den kan jeg skjønne stresser med det selv, selv om jeg kun mangler seng til den lilleSant det,føler bare jeg har dårlig tid til å få kjøpt inn ting .. Er en del som skal gjøres pluss jeg ska ha ks før termin
Jeg fikk pengene etter 2 dager. Rogaland.
Sommertid vettu og færre på jobb, samfunnet stopper opp litt da....
Har du ringt inn og hørt? Om de har mottatt søknaden riktig og om status i saken. Veldig kjedelig om du venter og de ikke har registrert søknaden en gang... Feil skjer overalt.Ahh sant det..tenkte ikke over det...men har venta 3 uker nå,håper det kommer uka her
Har du ringt inn og hørt? Om de har mottatt søknaden riktig og om status i saken. Veldig kjedelig om du venter og de ikke har registrert søknaden en gang... Feil skjer overalt.
Jeg søkte 24.juni og fikk pengene 29.juni (Østfold) Det sto at søknadstiden var 4 uker, men det gikk unna
Hadde jeg prøvd igjen på mandag, kanskje de venter på opplysninger du kan fremskaffe... Uansett høre hvorfor det tar tid. Blir jo bare spekulasjoner fra vår side...Prøvde å ringe idag men trur det var for sent,ingen tok den. Men på Nav.no står det at den er under behandling ... Synes bare det tar utrolig lang tid ..
Hadde jeg prøvd igjen på mandag, kanskje de venter på opplysninger du kan fremskaffe... Uansett høre hvorfor det tar tid. Blir jo bare spekulasjoner fra vår side...