Engangsstønad ?

Izzy82

Betatt av forumet
Er det flere som år engangsstønad fra NAV i forbindelse med graviditet/ spebarn ? Og har dere tips til hvordan en bør budsjettere disse i forbindelse med innkjøp av utstyr bleier og diverse :anyone

Er det flere som år engangsstønad fra NAV i forbindelse med graviditet/ spebarn ? Og har dere tips til hvordan en bør budsjettere disse i forbindelse med innkjøp av utstyr bleier og diverse :anyone

Jeg fikk engangsstønad :) er 19 år så trengte også litt møbler til ny leilighet så noe gikk til det også... Jeg kjøpte en nokså dyr vogn, men fant babyutstyr på nett fra butikkene og skrev ned prisen på dette og satt opp hvor mye jeg skulle bruke. Brukte på stelleprodukter, babynest, stellebord, vogn, klær ect. Har fortsatt igjen penger som er på egen konto til eventuelle andre ting som trengs senere :) skriv liste på hva du vil ha, og prisen så du ser hva du kan bruke og hva du har igjen.

Mye bra som selges billig på finn også ikke alt som brukes like lenge;)

Er innom FINN.no nester hver dag :) er stoor fan av gjenbruk og kvalitetsting går til utrolig billig pris jeg elsker elsker den siden der til klær og div. Eneste lille aber er at jeg bruker 150 kr på frakt post itilegg til prisen men det finnes jo mange facebook grupper som selger i nærområde hvis en vil unngå det.

Er innom FINN.no nester hver dag :) er stoor fan av gjenbruk og kvalitetsting går til utrolig billig pris jeg elsker elsker den siden der til klær og div. Eneste lille aber er at jeg bruker 150 kr på frakt post itilegg til prisen men det finnes jo mange facebook grupper som selger i nærområde hvis en vil unngå det.

Jeg beregner alltid at jeg fortsatt sparer penger når jeg får noe tilsendt, og ofte gjør jeg jo det;)

Back
Topp