Engangsstønad

atax

Betatt av forumet
Er det mange på juliforumet som skal få engangsstønaden??? Jeg skal[&:]

Hva er d for noe egentlig?? har hørt masse om d,men klarer ikke helt å sette meg inni alt d der[&:]

Engangstønad er et pengebeløp du får utbetalt engang dersom du ikke har rett til svangerskapspenger fra arbeidsgiver

nei,skal ikke få noe engangsstønad...[&:] 

Jeg søktepå dem for 3 uker siden, jeg skal få dem når jeg er i uke 26, det er denne uka, skal bli spennende å se om hvor kjappe trygdekontoret er[:'(][:'(]

er ikke det bedre å få svangerskapspenger fra arbeidsgiver da???  er ikke engangsstønad for de som ikke har fast stilling, og som tjener mindre enn engangsstønaden????

Jepp, blir nok engangsstønad her og siden jeg studerer.
Sist gang fikk jeg engangsstønaden i uke 26 og det tok ikke lenge
å behandle søknaden.
Men det varierer vel fra kommune til kommune...

jeg søkte i går og får engangs stønaden nå før påsken. 

ORIGINAL: spentKi

Er student og sa opp jobben jeg hadde før pga stipendgrensene til lånekassen... Derfor har jeg ikke krav på noe fra arbeidsgiver da jeg ikke jobber nok nå... Blir nok bare engangsstønad her.......

Er du student så må du søke om lån fra månekassen, du får alt omgjort til stipend og må ikke betale noe tilbake. Engangsstønad er jo så lite.

ett spørsmål: hvis jeg er fast ansatt og har full inntekt jeg skal ikke søke om stønad da???

så vidt som jeg vet så får ikke de som jobber fast hundre prosent noe engagsstønad....

Hvis permisjonspenger grunnlaget er lavere enn angangsstønad, så får en engangsstønad.

Hadde vert litt spennende og hørt om jeg skal ha permisjon eller ikke, vet ikke hvor grensa går på hvor mye du skal tjene før det svarer seg, har fått engangstønaden begge gangene. For sist gang begynte jeg og jobbe ijenn da vesla va 3 mnd...Litt greit også når jeg har så lita stilling.

Back
Topp