Engangs tisselaken/stelleunderlag

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Jeg tenker det er greit å ha engangs stelleunderlag eller engangs tisselaken til å ha med på tur å bruke på offentlige stellebord. Og også i de verste bæsjetilfellene hjemme kan det være greit å bruke sånne oppå stellematta :p men de jeg fant på apotek1 var nesten 100 kr for 7 stk!! :o

Da jeg jobba på sykehjem hadde de sånne fantastiske kladder (vi kalte det det hvertfall) som folka hadde i sengene. Akkurat sånne kunne jeg nemlig tenkt meg! er det noen som vet hvor man får tak i sånne? Eventuelt noe som ligner..?:)

Jeg tenker det er greit å ha engangs stelleunderlag eller engangs tisselaken til å ha med på tur å bruke på offentlige stellebord. Og også i de verste bæsjetilfellene hjemme kan det være greit å bruke sånne oppå stellematta :p men de jeg fant på apotek1 var nesten 100 kr for 7 stk!! :eek:

Da jeg jobba på sykehjem hadde de sånne fantastiske kladder (vi kalte det det hvertfall) som folka hadde i sengene. Akkurat sånne kunne jeg nemlig tenkt meg! er det noen som vet hvor man får tak i sånne? Eventuelt noe som ligner..?:)
https://www.komplettapotek.no/category/2406/stomi-inkontinens-og-kateter/sengebeskyttelse

Brukte libero sine til storebror, husker ikke hva de koster, men syns de fungerte fint:)

Brukte libero sine til storebror, husker ikke hva de koster, men syns de fungerte fint:)

Jeg tror det er 6 stk for 40 kr, hvis jeg så på riktig type..tenkte å ha sånn med minst 50 i liksom :p men takk for tips likevel! :)

De har store pakker bak disken som regel.
Jeg har iallefall kjøpt der, til en rimelig penge når jeg ventet valpekull ;).
Pakker med 30 stk.

De har store pakker bak disken som regel.
Jeg har iallefall kjøpt der, til en rimelig penge når jeg ventet valpekull ;).
Pakker med 30 stk.

Ååå? Husker du hvilket apotek det var? De hadde kun de små pakkene på apotek1 hvertfall, men kanskje de har andre ting på feks boots? :)

Joda, men som jeg skrev syns jeg at det var veldig dyrt for kun 7 stk..kunne tenke meg en sånn stor pakke :)
Synes å ha hørt det koster ca 100kr for 50stk av disse kladdene på apoteket jeg.. Men jeg tror de er gjemt bak disk da.

Synes å ha hørt det koster ca 100kr for 50stk av disse kladdene på apoteket jeg.. Men jeg tror de er gjemt bak disk da.
Kan spørre på apoteket hva de koster. Men kan være det er hvis man har resept at de er så billig.

Ååå? Husker du hvilket apotek det var? De hadde kun de små pakkene på apotek1 hvertfall, men kanskje de har andre ting på feks boots? :)
Spurte du eller så du bare?
Alle apotek jeg har hvert innom har hatt men bak

Spurte du eller så du bare?
Alle apotek jeg har hvert innom har hatt men bak

Jeg spurte om det var det eneste de hadde og fikk sånn vagt :"jaa, det er nok deeet, heheheh" :p kanskje prøve igjen da :)

Jeg spurte om det var det eneste de hadde og fikk sånn vagt :"jaa, det er nok deeet, heheheh" :p kanskje prøve igjen da :)
Ja, si du ønsker kladder/små madrassbeskyttelse i stor pakke, vil tro de har noe skikkelig bak sammen med inkontinens produktene ;)
Siste apotek i Norge jeg handlet hos hadde et stort sortiment av ganske mye, men ikke noe framme da!

Jaaa, nettopp!!! :D har du peiling på om den finnes i butikk eller må den bestilles på nett og sendes til apoteket? :)
Jeg kjøpte mine helt like på sykehus apoteket i kongsvinger, de fleste har om ikke burde det ta maks 2 dager fra de bestiller til de har inne :)

Back
Topp