Kan man få engangstønad og foreldrepenger eller må man velge bare en av de?
Bare en. Engangsstønad er for de som ikke har rett til foreldrepenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man få engangstønad og foreldrepenger eller må man velge bare en av de?
Bare en. Engangsstønad er for de som ikke har rett til foreldrepenger.
Brukte du helsekort eller bekreftelse fra jordmor/legeSøkte engangsstønad på en fredagskveld, og var inne på konto på tirsdags morgen. Gikk kjempe fort.
Brukte du helsekort eller bekreftelse fra jordmor/lege
Når dere hadde sendt søknaden, kunne dere se på mine sider på nav.no om søknaden var til behandling eller så dere ikke noe før den var ferdig behandlet ?
Står til behandling hos megNår dere hadde sendt søknaden, kunne dere se på mine sider på nav.no om søknaden var til behandling eller så dere ikke noe før den var ferdig behandlet ?
Hvor ser du dette henne ?Hos meg sto det at søknadet min var til behandling helt til jeg fikk den innvilget![]()
Hvor lang tid tok dette?Hos meg sto det at søknadet min var til behandling helt til jeg fikk den innvilget![]()
Dette er feilNei, må ha et ark hvor jordmor/lege skriver hvor langt du er på vei, med dato når det er skrevet og når du har termin, det må og inneholde ditt navn og signatur og stempel fra den som har skrevet det ut![]()
Hvor lang tid tok dette?
Og hvor lang tid tok det fra du leverte den til det sto til behandling ?
Dette er feilDet klikka for jordmora mi når jeg sa alt dette måtte være med haha!
Hun sa de kunne ringe henne hvis de hadde problemer med mattematikken eller det å forstå at en kvinne er gravid.
Her ble det skrevet "Jeg bekrefter ved dette at Katrine(m/etternavn og personnr.) er gravid, og har termin 22 Januar, 2017"
med underskrift og stempel fra henne, thats itå Nav sa ingenting på det.
Da har du ihvertfall fått en termin bekreftelseDette er feilDet klikka for jordmora mi når jeg sa alt dette måtte være med haha!
Hun sa de kunne ringe henne hvis de hadde problemer med mattematikken eller det å forstå at en kvinne er gravid.
Her ble det skrevet "Jeg bekrefter ved dette at Katrine(m/etternavn og personnr.) er gravid, og har termin 22 Januar, 2017"
med underskrift og stempel fra henne, thats itå Nav sa ingenting på det.
Fikk beskjed av nav at jeg må ha ny terminbekreftelse for den var datert dagen jeg var 26+0 og ikke 26+1
Mannen jeg snakket med på nav ble flau på NAVs vegene![]()