Engangs ammeinnlegg

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Dere som bruker det, hvem bruker dere? Er egentlig fornøyd med Natusan og Libero, men nå har jeg prøvd rema 1000 sine, og de ble gjennomvåte med en gang.

De eneste jeg tålte var Natusan sine. :)
Jeg brukte dem innerst, og ull-innlegg utenpå.
Viktig å huske å bytte ofte, og ikke gå kald/våt om brystene!
Hvis du lekker mye under amming, kan en oppsamler være bedre.
Lekker du f.eks i dusjen, kan du trykke med en finger litt bestemt mot brystknoppen, for å aktivisere lukkemuskelen som sitter inni brystet, og stoppe lekkasjen. :)

Medela Sine fra apoteket er eneTe som funker her... Lekker som bare det på natta :p på dagen bruker jeg rema sine ;)

Bruker libero sine nå. Har ikke kommet meg gjennom en pakke ennå, så har ikke noe å sammenligne med. Kjøpet nok et annet merke neste gang bare for å prøve.

Synes rema sine er best, men når jeg lekker mye og har spreng bruker jeg Libero. De blir d ikke lekkasje av men syns de er litt vel klumpete

Lekker ikke så mye, men bruker Libero sine og er fornøyd med dem. I starten brukte jeg Avent, men synes de ble fort klamme.

Medela❤️ men bruker Libero også om jeg går tom og det er en stund til jeg skal på apoteket.

Bruker Libero sine, med ammeinnlegg i ull over.
Prøvde rema1000 sine, men ikke fornøyd med de..

Libero sine synes jeg funker. Legger de bak ammeinnlegga i ull. Fikk en pakke med Rema 1000 sine og de er ikke bra! Lekker jo med en gang..

Back
Topp