På ous står det kun far/medmor, men de tar sikkert hensyn i visse tilfeller. Kanskje de er greie så man kan skrive opp en fast person?tenkte å høre evt om en annen person kan komme istedenfor far kan bli litt deprimert av å være alene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På ous står det kun far/medmor, men de tar sikkert hensyn i visse tilfeller. Kanskje de er greie så man kan skrive opp en fast person?tenkte å høre evt om en annen person kan komme istedenfor far kan bli litt deprimert av å være alene
På ous står det kun far/medmor, men de tar sikkert hensyn i visse tilfeller. Kanskje de er greie så man kan skrive opp en fast person?
huff jeg som tenkte jeg kunne få erstatter om far ikke kan stille.. ikke lest på det enda
Sniker.. burde være sånn, for er jo ikke alle som skal ha med far på fødsel eller at far feks ikke er i bildet.. skal man da ikke ha mulighet til å få ha noen da... hmm covid er kjiptPå kk på Haukeland kan man ha besøk av hvemsomhelst, men det må være den samme personen hele tiden. Så om du først har fått besøk av én person, er det kun denne personen som kan besøke deg resten av oppholdet. Det må ikke være far, det kan være hvem du nå ønsker.
Helt enig i at det er meningsløst. De to andre gangene jeg har født har far sagt fra til jobb når fødselen var igang og han hadde første arbeidsdag borte fra jobb. Da begynte de 14 dagene å løpe. Denne gangen kan det jo være at han verken får blitt med underveis eller vært med på barsel, så da kan det potensielt være dager som er bortkastet uten baby, for hans del.
Det kan jo være mulig å snakke med arbeidsgiver om det, så kan de velge om de har mulighet/ønske om å starte de 14 dagene fra mor og baby kommer hjem?
Sjekk permisjonsreglement for din arbeidsplass. Hos oss (jobbar begge i kommunen) står det at det normalt må takast ut seinast f.o.m dagen mor og barn er komt heim frå sjukehuset. Då må far sjølvsagt gå på arbeid som vanlig dei dagane mor og baby er innlagt. Kan også starte direkte etter fødsel, om ein ønsker det. Sist begynte vi med fødsel, fordi far tilbrakte store delar av dagen med oss sjølv om vi var på barsel.
Denne gangen kan det hende det blir annerledes, mtp besøksrestriksjonar.