Energitap etter uke 12?

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Flere som har opplevd å være i kjempe fin form de 3 første mnd, for så å miste all energi og mot..?

Haff, jeg har hatt 3 fantastiske mnd, energi jeg ikke trodde jeg hadde fra før av har vært helt på topp!! :) Helt utrolig lite kvalme og følt meg som dronning. Men så bikka det 12/13 uker og nå har jeg ikke ork til noe.

Sliten, motløs, føler meg litt utenfor til tider, kvalm og bekkenlåsning på venstre side dag etter dag. Føler meg skikkelig drepen nå. Og jeg er til vanlig ganske humørfylt, alltid glad og overpositiv av dimensjoner. Nå er jeg bare langt nede i forhold.

Flere som har gått litt på "veggen" ut i sv.skapet..? Når kom den gode følelsen tilbake..?
 
Følger her. Kan ikke huske det var sånn sist, men nå er energinivået enda lavere å verden er liksom imot meg (ser jo det er hormonene som tuller med meg, men Gjør det egentlig ikke bedre). Å vondter her og der i tillegg til at ikke formen generelt er på topp hjelper jo ikke...

Har ikke så mye annet oppmuntrende å si enn at det blir iallfall bedre iløpet av mars ;-) :-D
 
Følger her. Kan ikke huske det var sånn sist, men nå er energinivået enda lavere å verden er liksom imot meg (ser jo det er hormonene som tuller med meg, men Gjør det egentlig ikke bedre). Å vondter her og der i tillegg til at ikke formen generelt er på topp hjelper jo ikke...

Har ikke så mye annet oppmuntrende å si enn at det blir iallfall bedre iløpet av mars ;-) :-D
Godt å høre det ikke er bare meg. Kunne ikke sagt det på bedre måte :D La det bli Mars :D
 
Jeg har hatt det sånn i de tre første månedene, pluss det ikke slipper taket...så nå har det vart i fire måneder. Jeg hadde det ikke så tungt de to forrige svangerskapene mine. Årsaken er nok både at det nå er tvillinger og at jeg er eldre.
 
Back
Topp