Energinivå

total_circus

Betatt av forumet
Hvordan er energinivået deres?

Er 16+3 og det er så mye jeg vil gjøre! Legger planer og begynner så smått på ting, men må fort gi meg fordi jeg er trøtt og sliten. Føler jeg aldri klarer å fullføre et prosjekt lengre!

Ganske labert her også..

Men noen dager øker det litt om jeg bare "kommer i gang". Som i dag skulle jeg rydde litt så det er OK her tilfelle noe slekt vil komme å se den nye leiligheten i morgen når de skal i dåp i kirka 2 min gåtur unna (ei kusine sin sønn). Så noen ganger må jeg bare komme i gang.

Jeg sliter også med energinivået. Blir ikke mye gjort i huset, og jeg orker ikke strikke om kveldene engang :rolleyes: Jeg har slitt mye med energien de siste årene også, men ble litt bedre da jeg begynte å jogge i høst. Men nå kommer jeg meg jo ikke på joggetur for nå er det helt skrapa for energi:( Er 14+3 i dag.

Jeg sliter også med energinivået. Blir ikke mye gjort i huset, og jeg orker ikke strikke om kveldene engang :rolleyes: Jeg har slitt mye med energien de siste årene også, men ble litt bedre da jeg begynte å jogge i høst. Men nå kommer jeg meg jo ikke på joggetur for nå er det helt skrapa for energi:( Er 14+3 i dag.
Nei, orker heller ikke strikke. Alle hobbyer er lagt på si, enn så lenge:meh:

Det var helt elendig i starten, men nå er jeg veldig på gli. Er trøtt om kveldene, men jobber 100%, har eget selskap med biinntekt også ei lita ei hjem som også krever.. det er kontraster fra forrige gang hvor jeg gikk ut 100% i svangerskapspenger i uke 13..

Veldig labert med energi her også, må tvinge meg til å gjøre noe som helst og alt føles som å bestige et fjell.. pleier egentlig alltid å gjøre husarbeid (rydde stue/kjøkken, vaske klær osv) etter frøkna er lagt men nå makter jeg svært lite, det flyter med leker på stua å klesvasken vokser over evne .. samboer bidrar jo men han har ikke helt min standard .. hehe. Liker å gjøre disse tingene selv egentlig men ja, kommer seg forhåpentligvis etterhvert. Er 16+1 nå.

Ganske labert her også, men mye bedre enn for en mnd siden likevel! Vi fikk vite om graviditeten ganske sent (jeg har ikke hatt mensen siden før jeg var gravid med forrige, og har heller ikke etterlyst den :p ), og gjennom jula etc var jeg helt kaputt. Ville bare sove hele tiden og hadde lyst å bare gråte hver morgen når alarmen ringte. (Ganske ironisk at jeg også var hos legen rett før jul og tok et lass blodprøver for å finne ut av hva som kunne ligge bak den ekstreme trøttheten og generelt dårlig form, uten at noen av oss tenkte tanken på å ta en graviditetstest.... :p ) :hungover: Nå fungerer jeg ganske greit, men jeg gjør bare det jeg MÅ i huset og kryper veldig gjerne tidlig til køys.. må innrømme at jeg også gjerne tar en halvtimes dupp i senga når minstemann legger seg selvom han sovner superfort :D så har jeg ladet litt opp til resten av kvelden!

Veldig labert med energi her også, må tvinge meg til å gjøre noe som helst og alt føles som å bestige et fjell.. pleier egentlig alltid å gjøre husarbeid (rydde stue/kjøkken, vaske klær osv) etter frøkna er lagt men nå makter jeg svært lite, det flyter med leker på stua å klesvasken vokser over evne .. samboer bidrar jo men han har ikke helt min standard .. hehe. Liker å gjøre disse tingene selv egentlig men ja, kommer seg forhåpentligvis etterhvert. Er 16+1 nå.
Som jeg skulle skrevet det selv. :) 17+2

Back
Topp