Energinivå, søvnbehov rundt uke 10

Er 10+4 og har faktisk ikke merket noe til denne trøttheten alle snakker om :p

Sover gjerne 3-4t på dagen :p gjort lenge. Håper det roer seg snart. Å stå opp for å få snuppa i bhg er grusomt! Rett hjem og legger meg...

:smiley-bounce022Trøtthet var ett av de første symptomene jeg fikk. Er 8+0 nå, og føler jeg har sovet siste mnd! Vanligvis klarer jeg meg med 6 timer i hverdagene og litt ekstra i helgene, men nå sover jeg helst 8 timer hver natt (våkner ofte 2-3 ganger for å tisse, fordi puppene er vonde etc). I tillegg sover jeg gjerne en time etter jobb. I helgene sover jeg gjerne en time to ganger i løpet av dagen :dead: helt utslitt! Men jeg leste at en gravid kropp bruker like mye energi mens den hviler som en voksen mann bruker mens han trener (eller noe slikt) - ikke så rart egentlig at jeg er trøtt, er jo et pittelite menneske mirakel som foregår inni magen min :love017

Sover gjerne 3-4t på dagen :p gjort lenge. Håper det roer seg snart. Å stå opp for å få snuppa i bhg er grusomt! Rett hjem og legger meg...
Akkurat slik er det hos meg også. Superstolt om jeg får laget middag til resten kommer hjem igjen.

Akkurat sånn her også, vurderte å legge meg med jentungen :p nå skal jeg spise for 20 gang i dag :p

Etter 6 dager med fri og ingen planer er formen blitt noe bedre. Har ikke sovet på dagtid de to siste dagene, men faktisk kommet meg ut i frisk luft å gått en times tur. :D Så glad :) 10+6 idag

Back
Topp