Energinivå, søvnbehov rundt uke 10

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Hei damer.

Er det noen andre som merker at energien er helt forsvunnet og søvnbehovet har økt veldig rundt denne tiden i svangerskapet ?

Evt andre symptomer ??

Føler meg hangover. Igår sov jeg 3 timer på ettermiddagen, 10 timer om natta, har nå vært våken siden 7.30 og allerede sovet på sofaen over 1time.

:anyone

Jeg var også sånn rundt den tiden :) Sov når jeg hadde mulighet, tog, buss, når jeg kom hjem osv :p

Jepp mitt søvnbehov har vært sånn egentlig siden starten, men ga seg for å så blusse opp igjen rundt uke 10. Har hatt ferie denne uken og nesten bare sovet... Ekstremt bekymret for hvordan jeg skal klare å jobbe neste uke :(

Er bare uke 8 enda, men synes jeg sover hele tida. Etter en lur på ettermiddagen er jeg groggy i en times tid før jeg våkner helt også. Utrolig slitsomt!

Håper det bedrer seg for deg snart!

Jepp mitt søvnbehov har vært sånn egentlig siden starten, men ga seg for å så blusse opp igjen rundt uke 10. Har hatt ferie denne uken og nesten bare sovet... Ekstremt bekymret for hvordan jeg skal klare å jobbe neste uke :(

Hadde ei uke turnusfri.. Var i fin form.. så dag/kveld om hverandre 7 dager på rad. Ble helt utkjørt. Slapp og sliten. Vanskelig med konsentrasjon på jobb. Så fått sykemelding noen dager... Trodde jeg skulla klare å være i jobb som før, men sommer turnus og travel avd tok meg. Hvis du føler det å jobbe blir vanskelig tror jeg det er viktig å lytte til kroppen. Jeg tenker ikke nødvendigvis på at jeg blir ødelagt men går også ut over babyen hvis jeg stresser mye. Lykke til <3

Er bare uke 8 enda, men synes jeg sover hele tida. Etter en lur på ettermiddagen er jeg groggy i en times tid før jeg våkner helt også. Utrolig slitsomt!

Håper det bedrer seg for deg snart!

Takk for tilbakemelding :-) håper du blir i bedre form snart også :happy: unntakstilstand nå.. :p

Rekker opp hånda :P hatt det slik nesten siden starten. Veldig unormalt til meg å være, jeg trenger egentlig ikke veldig mye søvn.

Sover hele tiden føler jeg. De dagene jeg har jobb sover jeg lengst mulig, drar på jobb, kommer hjem og spiser litt kveldsmat før jeg legger meg igjen :p

Trøtt hele tiden og sover flere ganger om dagen . Når våkner ekstrem redusert .

Kjempetrøtt! Leste i dag at rundt uke 10 er ofte kvalmen på det sterkeste, så det kan jo være at det er det samme med trøttheten. Sikkert hormonparty på gang.

JA! Overveldende trøtt!! Altså, jeg fungerer fint på jobb enda, men ettermiddagslur er et must og det blir fryktelig vanskelig om jeg ikke få det til. Jeg bikker den magiske grensen i helgen, men ingen tegn til bedring enda her ;-)

Så.. Natta!

Ye
Hei damer.

Er det noen andre som merker at energien er helt forsvunnet og søvnbehovet har økt veldig rundt denne tiden i svangerskapet ?

Evt andre symptomer ??

Føler meg hangover. Igår sov jeg 3 timer på ettermiddagen, 10 timer om natta, har nå vært våken siden 7.30 og allerede sovet på sofaen over 1time.

Yes! Check!

Jepp! Leste på bv appen at uke 9, så forverret symptomene seg! Spesielt kvalme og trøtthet. Her er det bare trøttheten som er verre, kvalmen er lik eller bedret seg en smule...

Har stort sett sovet når jeg ikke har vært på jobb de siste 3 ukene. Merket i går og i dag at det janskje begynner å bli litt bedre, så krysser fingrene :) er nå 10+3.

Hei damer.

Evt andre symptomer ??

Jeg er kun uke 7+4 og er inne i en slik periode :-/

Jeg er også suuuper trøtt. Kan ikke huske at jeg var så trøtt som dette med de 2 andre, men alt er jo ulikt i div svangerskap. Sover om natten, står opp kl 07 for å få eldste på skolen og minsten i bhg så legger jeg meg igjen og står opp ca kl 12-13 tiden våken til utpå ettermiddagen før jeg må ha en kvil igjen...

Back
Topp