Energiløs

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Er det flere som sliter med mangel på energi? Jeg bare sover og sover, har bare blitt verre de siste ukene her. Er nå 16 uker og måtte sykemelde meg da jeg ikke orker noenting. Sover stort sett minimum 10 timer om natten og må ha 2-3 hviler iløpet av dagen. Er helt tom :schocked028:sleep011
 
Er det flere som sliter med mangel på energi? Jeg bare sover og sover, har bare blitt verre de siste ukene her. Er nå 16 uker og måtte sykemelde meg da jeg ikke orker noenting. Sover stort sett minimum 10 timer om natten og må ha 2-3 hviler iløpet av dagen. Er helt tom :schocked028:sleep011
Jepp. Helt ille... Sover ofte 10 timer om natta (legger meg samtidig som 2 åringen). Har hjemmekontor så får skvist inn en halvtime på øyet enten i lunsjen eller før jeg henter i barnehagen. Aldri uthvilt...

hadde det ikke sånn sist, men da hadde jeg heller ikke en 2 åring som krevde sitt :hilarious:
 
Jepp. Helt ille... Sover ofte 10 timer om natta (legger meg samtidig som 2 åringen). Har hjemmekontor så får skvist inn en halvtime på øyet enten i lunsjen eller før jeg henter i barnehagen. Aldri uthvilt...

hadde det ikke sånn sist, men da hadde jeg heller ikke en 2 åring som krevde sitt :hilarious:

Jeg har 2 store barn, de krever sitt altså, men ikke som en 2 åring. Følte meg trøtt de første 3 månedene, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det er nå. *sukk*
 
Har det helt likt. 16 uker i dag og hadde ventet å være bedre i formen, men blir bare trøttere og trøttere. Sover og sover. Og med nesten konstant hodepine i tillegg er jeg jo helt ubrukelig. :depressed:
 
Jeg òg.. Konstant trøtt, og har i tillegg begynt å slite med kraftig hodepine denne uka.. Legger meg tidlig (senest 22, gjerne før) og sover til 7, og mer har jeg egentlig ikke tid til med 100% jobb og en 5åring å ta meg av.. Bruker duppe av når jeg legger han så må ha på alarm for å klare å stå opp igjen og ryddet litt + spist kveldsmat før jeg kryper til køys igjen :p

kan ikke huske at det var like ille med nr 1 men da jobbet jeg bare 60% og kunne i tillegg slappe mye av utenom jobb..
 
Er det flere som sliter med mangel på energi? Jeg bare sover og sover, har bare blitt verre de siste ukene her. Er nå 16 uker og måtte sykemelde meg da jeg ikke orker noenting. Sover stort sett minimum 10 timer om natten og må ha 2-3 hviler iløpet av dagen. Er helt tom :schocked028:sleep011

Har du sjekket jernlageret ditt?
 
Her er det også lite energi, og har vært det siden positiv test nesten. Jeg har en 10-måneders gammel baby hjemme og jobber i tillegg 60% i barnehage. Det blir altfor lite tid til å hvile i motsetning til sist graviditet da jeg gjerne vil tilbringe tid med snuppa etter jobb, og de to dagene hjemme med henne går i ett uten stor mulighet til å få sove/hvile.

Jernlageret her er fint, men lurt å få sjekket det opp når man er så utslitt/trett hele tiden.
 
Jeg er også kjempe trøtt! Våknet akkurat etter en hvil 21-0030.... og nå legger jeg meg for å sove videre
 
Samme her - fryktelig fryktelig trøtt. Utmattet rett og slett. Og for en uke siden (i uke 12) startet kvalmen og hodepinen i tillegg - kraftig.
Så slitsomt :bored: (Men likevel verdt det❤️)
 
Ja. Null energi. 3 gangs gravid. 15uker på vei. Var ikke slik de to andre graviditetene. Jeg gikk til legen for å sjekke om eg hadde jernmangel eller noe. Hadde vitamin d magel. Men den skal være ok nå. Å er like slapp.... Hvordan er barne far når dere har det slik? Her i hus er det null forståelse hittil ihvertfall..
 
Ja. Null energi. 3 gangs gravid. 15uker på vei. Var ikke slik de to andre graviditetene. Jeg gikk til legen for å sjekke om eg hadde jernmangel eller noe. Hadde vitamin d magel. Men den skal være ok nå. Å er like slapp.... Hvordan er barne far når dere har det slik? Her i hus er det null forståelse hittil ihvertfall..

Har en mann som jobber veldig mye og er lite hjemme, så er mye alene med de 2 eldste. Så kan vel ikke si at det er mye forståelse her heller :sorry:
 
Min er permanent nå så han kunne tenkt seg litt om... Så alt av husarbeid handle gidd han ikke. Pluss eg går på kurs. Skjønner han ikke. Ja tøft å ha 2 barn alene heletiden å være sliten. Men hver glad han har jobb nå fortiden ☺️ vi har 2 gutter på 5 år. Så hektisk hverdag men kos. Kunne ikke hvert uten
 
Back
Topp