Energiløs

Jeg ble 50% sykmeldt tirsdag før påska og det står til 12/4 da jeg er 12 uker. Men jeg skal se an på hvordan det går imorgen og ev sykmelde meg helt en uke eller så.
Det er jo dumt og presse seg for mye, det er ingenting som blir bedre av det :(
Jeg pressa meg sist, var helt kake.. Lytt til kroppen:)

Skikkelig tappet for energi her og.. Altså jeg er oppegående, men nesten alt er et tiltak :P Kan sove hele dagen, uten at det hjelper da :P Er 13+1, og føler egentlig det har vært verre de siste ukene.. :P Men, satser på det kommer seg snart :) Som fulltidsstudent kan jeg heldigvis tilpasse dagene litt :)

Men jobber dere alle sammen til tross for kvalme og null energi? Er så usikker på hvor mye jeg skal presse meg. Var 30% sykemeldt før påske, men nå er det tilbake til full jobb...
Jeg jobber men ikke 100 % men er ikke sykemeldt. Også er jeg ikke kvalm denne gangen, så er heldig der for forrige svangerskap var jeg helt slått ut og kunne sove døgnet rundt de første 16 ukene og var kvalm og uvel de første 16 ukene også

Men jobber dere alle sammen til tross for kvalme og null energi? Er så usikker på hvor mye jeg skal presse meg. Var 30% sykemeldt før påske, men nå er det tilbake til full jobb...
100% sykmeldt, uaktuelt å jobbe i denne tilstanden. Presset meg gjennom et par timer PC-jobb hjemmefra før ferien fordi noe måtte settes igang på laben, men når man bruker 10 timer på å få til 2 timer jobb er det ganske håpløst..

Helt tom for energi. I stad brast jeg ut i gråt mens jeg satt apatisk på gulvet. Er så lei av å være konstant sliten og kvalm! Er 12+2 nå og håper virkelig at det blir bedre snart. Husker jeg var helt lik når jeg ventet førstemann og det varte vel til uke 15-16. men var langt i fra så dårlig med nummer to. Krysser fingrene for bedre tider for alle som er dårlige ☺ fortjener litt bedre dager nå! :)

Jeg er også sykemeldt 100% har i tillegg en sterk astma og sterk migrene, som gjør at alt blir for mye akkurat nå.

Jeg er 100% i jobb ja. Virker som at jeg bare blir verre om jeg ikke er i gang med vanlige rutiner. Påsken har faktisk vært mer slitsom enn det å gå på jobb.. Det går nok litt treigere med meg enn normalt på jobb for tiden. Men kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å bare være hjemme heller. Så med mindre jeg blir kvalm og dårlig i tillegg til slapp så går jeg på jobb :)

Jeg våkner med en skikkelig energiboost, men er helt ødelagt og daff før lunsj.. :p

Jeg er også veldig veldig sliten. Gruer meg i skrivende stund til neste gang jeg må tisse for da må jeg reise meg. Hehehehe :-) Har jobbet 100% men skal til legen nå denne uka hvis jeg får time. Har kvalme også ennå... Gleder meg til mer energi! Blir asosial og av dette....

Fint å vite at flere har det slik. Jeg er så slapp og trøtt hele tiden. Kan sovne på sofaen nesten rett etter jeg står opp om morran. Har begynt å få hodepine de siste dagene i tillegg :shifty: og i morgen skal jeg på jobb... Gruer meg.

Men er 50% sykemeldt så har heldigvis dager imellom å komme meg på.

Jeg var først sykmeldt en uke pga blødning i uke 8. Så var jeg på jobb (nattevakt) et par netter, og det gikk ikke, var totalt utslitt og fikk ikke sove ordentlig etterpå, i tillegg fikk jeg ny blødning etter nattevakt så da ble det ny sykmelding som varer en uke til. Det var også uaktuelt å gå på flere netter når jeg var så utslitt etter de to.

Jeg fikk vite at jeg hadde så så si 0 Dvitamin, som påvirker energinivå. Kanskje lurt å få tatt en blodprøve å sjekke hvis det vedvarer.
Jeg fikk en resept på d-vitamin, så håper det kommer seg her å.
Selv om jeg har begynt å jobbe igjen er ikke energien på topp

Jeg og er sånn.. Plages veldig med kvalme også da, så ligger masse på sofaen. Men har en sønn på 19 mnd nå, som også krever sitt, så jeg prøver så godt jeg kan å spare energien min til han :) Heldigvis er han veldig glad i å lese bøker for øyeblikket, og da går det greit å sitte ved siden av mamma'n sin som ligger på sofaen ;)

Back
Topp